lunatic Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hei Jeg er sykelig sjalu på mannen min har jeg oppdaga. Jeg har alltid visst at jeg har vært litt sjalu, men nå kommer dette frem til fulle. Han har egen facebook konto og der har han blitt kjent med ei hore (hun har da faktisk ett vanlig navn, men for meg heter hun hore:) fra USA. De har funnet tonen og skravler hver dag. Han har fotalt meg om henne og er fullstendig åpen om alt. Hun er også blitt forelska i han (hun har mann og barn) og gir han komplimenter hele tida hører jeg ha sier. Han har alltid vært av den sosiale typen og kommer lett i snakk med folk. Han er sjarmerende og alltid hyggelig og dessuten ganske kjekk. Nå er det sånn at dette er uskyldig for han sier han. Han føler seg smigret, men også litt ilel til mote med at hun har falt for han. Men han liker å snakke med henne og vil ha den kontakten med henne. Men jeg tåler ikke dette. Jeg hater megga intenst. Hater at hun har blitt forelska i gubben min og prøver å sjarmere han. Jeg vet også at han elsker smiger og liker at jentene liker han. Det kan jo hende at han blir forelska i henne også... Jeg ser han sitter foran PC'en og smiler innimellom og de har det da frøktelig så trivelig at jeg blir kvalm. Jeg kjenner det verker i hele meg når jeg tenker på det og jeg blir sint. Også vet jeg ikke om jeg kan snakke om dette eller ikke med han. Jeg har på en måte prøvd begge deler. Når jeg lar mine egne tanker bare vandre, blir jeg helt psyko kjenner jeg og ting blir dratt helt ut av proposjoner. Snakker jeg med han klarer jeg ikke snakke normalt om dette. Jeg blir fullstendig primitiv og havner på apestadiet. Har dere tips til meg. Jeg må jo klare å roe meg ned. Når jeg en og annen gang er rasjonell - skjønner jeg at dette er bare tull...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Eg hadde klikka på han!
Lady lovely locks Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg skjønner deg godt. Jeg hadde ikke vært ok med dette. Men du kan jo late som du synes det er helt greit, også kan du finne deg en kjekk facebook kammerat selv. Eller du kan være erlig med typen din å si at du ikke synnes dette er ok. Han bør forstå og være der for deg, og spessielt nå når du er gravid og ekstra sårbar.
lunatic Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 Takk for svar Hehe, må bare si at jeg er ikke gravid akkurat nå, men jeg brukte dette forumet veldig mye nå jeg gikk med minstemann som kom i august 2008. Jeg har vurdert det å bli kjent med en kjekkas da, men det frister ikke. Har tenkt litt på å opprette en falsk profil på facebook - innlemme meg med han og se hvor langt han vil gå. Eller finne ut om han sier alt hva "dem" snakker om. Vet det er utolig utspekulert da, men vet liksom ikke. Jeg takler dette utrolig dårlig merker jeg.
Lady lovely locks Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Jeg støtter deg. Jeg kunne funnet på å gjort det samme selv.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Er det sykelig sjalu,pøøøhhh,du har full rett til å passe på det som er ditt!!! Stå på og ikke tro det er noe galt med deg!!!!
Pinklady og Amalie Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 vil ikke akkurat kalle det sykelig sjalu. Alle hadde vel reagert på den måten. Jeg finnes ikke sjalu, men ikke en gang jeg hadde akseptert dette!
GogJSpentNå Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Åhh.. Nej dette hadde ikke jeg gått med på.. Syns egentlig dette er dårlig gjort av mannen din hvis han vet at du ikke liker det.. Hvordan hadde han reagert hvis en mann hadde prøvd seg på deg å du på enmåte oppmuntrert til det??
Helverine Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Ville vel ikke kalle dette å være sykelig sjalu akkurat. Anser det faktisk som en helt normal reaksjon!! Derimot er det han gjør ikke normalt. Stygt og dårlig gjort. Vis han innlegget du har skrevet her, så bør han få noe å tenke på!
rachelmor Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 nei dette her var rett og seltt å tråkke litt over streken. hoper du finner ut av det og slipper og ha dette hengende over deg i jula..... konfronter han med det... hadde det vore min gubbe hadde han loge tynt an... et sted går grnsa mi og! lykke til
Lilleleen Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Syntes ikke du er sykelig sjalu. Er du det, så er jeg det også ;o) Har selv vært i en lignende situasjon og jeg pratet med samboeren min om hva jeg følte om det. Det ble en del diskusjon for han følte at han ikke gjorde noe galt. Jeg måtte bare forklare at det er vondt for meg og at jeg ikke likte det. Jeg var rolig, men tårene rant ukontrolert da vi pratet om det. Vet at de har litt kontakt ennå, men mye mindre enn det det var før.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Jeg tråkket nesten over grensen på den måten:-( Heldigvis tok jeg til vettet rett før jeg gjorde noe jeg angret på! Få en slutt på dette NÅ!
Belladonna med to gutter Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Unnskyld meg, men jeg tror det er mannen din som har et stoppet problem, ikke du!!! Hadde min holdt på sånn, hadde jeg betegnet det som utroskap.
Annci<3 Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Jeg hadde også blitt sjalu og hadde ikke tolerert det. Hadde dette vært samboeren min og han ikke ville ha kuttet kontakt med henne for han likte oppmerksomheten, selv om han visste hvor mye det plaget meg, så hadde jeg blitt forbannet.. Ikke mye jeg blir sur for, men dette hadde jeg absolutt ikke likt. Det er dog viktig å si din mening slik at han vet at du ikke liker det, men hvis han ikke kutter kontakten etterpå, ja da er det lov å være forbanna!
Miiia Skrevet 4. desember 2009 #15 Skrevet 4. desember 2009 Hadde ikke vært aktuelt for alt i verden at typen min hadde fått gjort slik ass!
Miiia Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 jeg gjorde det samme, bare at det var nettby, den gang jeg hadde det:p
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 Kjenner meg igjen der og jeg er heller ikke gravid .Ja opprett en falsk profil å følg med ;-) styggt gjort av han .
shewolf og 2 valper Skrevet 4. desember 2009 #18 Skrevet 4. desember 2009 Jeg synes du skal forsøke å ta deg sammen, bittelitt og snakke med mannen din. Fordi... Dersom denne damen har gått og blitt hodestups forelsket i din mann, så er det bare fair ovenfor deg og henne at han bryter kontakten med henne. Forelskede damer (og menn...) kan gjøre det utroligste, for forelskelse gjør virkelig blind til tider. I worst-case-senario så kan dere faktisk risikere at denne damen plutselig en dag står på døra, og har forlatt både mann og barn til fordel for din mann. Så selv om han liker å snakke med henne, og liker oppmerksomheten... så bør han være voksen nok til å skjønne at dette fort kan gå gale veien. Han leker jo i så måte med hennes følelser, når han vet at hun vil noe mer og han på en måte fortsetter med å oppmuntre til dette så lenge han fortsetter å ta i mot komplimentene fra henne. Jeg har dessverre sett eksempler i min omgangskrets at akkurat dette har skjedd. Håper dette ordner seg for dere! Lykke til
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. desember 2009 #19 Skrevet 4. desember 2009 Hvordan har han blitt kjent med henne der inne da? Dersom dette er ei han ikke kjenner fra før må det jo være på en av disse "sjekkesidene" på facebook? Jeg synes han går for langt, men tror nok at du kanskje ikke skal prate med han om det før du klarer å komme over apestadiet ;p Kan du ikke spørre han om hva han ville følt dersom du hadde sittet og flørtet med en fremmed mann på nettet? Kanskje han da skjønner tegninga?
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. desember 2009 #20 Skrevet 4. desember 2009 sjønner det godt! glad samboern min ikke har facebook.. men jeg har kommet til å klikke på han om han har begynt å snakke med ei ukjent kjærring på nette... har vartfall ikke akseptert det, har han ikke hørt på hva jeg føler har jeg begynt å snakke med en kjekkas selv.. for da har han vel skjønt det :-)
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #21 Skrevet 5. desember 2009 Helt enig med alle her...Han som har et problem og han blåser jo i om han sårer deg??Du har jo tydeligvis forsøkt å snakke med ham om dette... Jeg traff mannen min på et nettsted og vi logget ut med en gang vi ble sammen,er noe dritt på alle disse stedene... Nei,jeg hadde satt hardt mot hardt der gitt,du skal ikke finne deg i sånt tull! Lykke til:-))
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 5. desember 2009 #22 Skrevet 5. desember 2009 Må bare si meg enig med shewolf! Synes det er umodent og egoistisk av mannen din å holde på sån. Han leker med følelsene til hun andre dama (oppmuntrer jo henne til å fortsette) og sårer deg (han VET at du ikke liker det) og alt dette bare fordi han liker den positive oppmerksomheten. Du må nok prøve å snakke med han, få han til å forstå at både hun og du tjener på at han bryter kontakten med denne damen. Finn også ut hvordan han har fått kontakt med henne (som andre påpeker finnes det jo sjekkesider på facebook. Om du synes det blir vanskelig å snakke med han om det, så send ham en mail. Da møter du han i hans "verden".
Storebror & Lillesøster Skrevet 5. desember 2009 #23 Skrevet 5. desember 2009 Vil ikke kalle det at du er sykelig sjalu for dette er ikke noe som jeg syntes er normalt,ingen hadde likt det (i mine øyne) Jeg hadde sagt til han hva jeg følte og spurt om han kunne slette henne for din skyld,er glad vi ikke er på facebook noen av oss,akkurat av slike grunner. Håper at han slutter for din skyld.
Deniha Skrevet 5. desember 2009 #24 Skrevet 5. desember 2009 Ett ord: SYKT! Man gjør ikke sånn som din mann gjør, ikke noe som ligner engang. Jeg er heller ikke av den sjalue typen, som i: ikke mer en normalt, Men jeg hadde klikket loddrett om min samboer hadde gjort dette! Å opprette en falsk profil er en 'pirrende' ide, men det kan veldig fort gjøre ting så mye verre! Å du kan ende opp med ett totalt ødelagt forhold før du i det heletatt har forsøkt å rette på det som er (veldig) feil. Næj tell til ti å snakk med han, si at du ikke tolerere det han gjør, så får det være opp til han om han retter på det for sin kjæres skyld, den personen han har valgt å dele livet sitt med, for om han velger å fortsette kontakt med en fremmed fra andre siden av verden ovenfor den han bor med og har barn med, så er han pokker meg ingenting å ha i hus mer spørr du meg! Finns så mye brae mannfolk i verden å jeg snakker virkelig av erfaring, så ikke la dette ødelegge deg! *lettere provoser*
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 6. desember 2009 #25 Skrevet 6. desember 2009 Hvordan går det med deg? Har du snakket med mannen din? Evt vis han denne tråden og se hva han sier da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå