Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Noen som har erfaring med små babyer som kaster opp? Har en liten jente som har gulpet eller spydd opp masse nå! Virker i fin form, men er store mengder som kommer ut. Bør jeg være bekymret? H*n er 4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 liten jente som er en h*n? hihi:) ring helsestajonen du:)
DK+2 Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Er dette et tulleinnlegg? Først skriver du at det er jeg jente, også skriver du h*n etterpå? Uansett, har hun gulpet noe spesielt tidligere? Min gutt gulpet VELDIG mye da han var på den alderen, så vi kunne ikke gjøre så mye med det. Men er det oppkast, kan det jo være spysjuke. Det skader jo ikke å ta en telefon til helsesenteret, bare for å høre. Har du målt feber?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Ikke tulleinnlegg. Og takk for svar:) Hun har alltid gulpet veldig mye, men da som oftest en gang etter hun har spist. Når har hun nettopp spist og, men alt har kommet ut igjen. Tre ganger.. Hun har ikke feber. Må jeg kontakte helsestasjonen? De vet hun alltid gulper. Skal uansett til legen neste uke med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå