Gå til innhold

Behøver vi søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en brukt One tree hill Urban Jungle tvillingvogn for to mnd siden. Nå står den bare på soverommet og tar masse plass og jeg har begynt å tenke på om vi egentlig behøver den?

Det er en ganske dyr vogn, og det er så mye annet vi kunne kjøpt for de pengene. Hehe:) Vurderer å selge den igjen..

Sønnen min er 2 år og 6 mnd når babyen kommer i april.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om man bruker vogn mye så er det et must med søskenvogn.

Skrevet

Jenta vår var 22 mnd da ho ble storesøster. Ho gikk da i barnehagen 3 dager i uka. Jeg kjøpte ikke søskenvogn, selv om vi ofte var ute på tur. I stedenfor kjøpte vi ståbrett til henne, og det har fungert utmerket!

Denne gangen blir det 17 mnd mellom de to minste, og nå kommer i til å skaffe en søskenvogn.

Hvis gutten din er 2 1/2 når han blir storebror, så hadde jeg ikke giddet å kjøpe søskenvogn!

Skrevet

Jeg har ingen erfaring, men kommer til å kjøpe en brukt søskenvogn. Jenta mi er 20 mnd når lillebror kommer, så jeg tror et ståbrett vil funke dårlig på lengre turer.

Skrevet

om valget er søskenvogn eller ståbrett/søskensete ville jeg valgt vogn.

Tenk den ene ungen må sitte i regn og kald vind eller snø, men den andre sitter godt og lunt under regntrekk i vogna

Skrevet

Kommer vel ann på hvor mye dere bruker vogn da, og om gutten går mye selv....

Jenta mi er 3 år når babyen kommer, og vi skal ikke ha vogn i det hele tatt. 3-åringen går selv, og babyen bærer eg. Synes det er så mye stress med vogn både i byen (trange butikker osv) og ute på tur, så det gidder vi ikke (brukte litt vogn de første 10 mnd sist, før vi vant at vi hadde det bedre uten).

Alt er mulig;) Kommer bare litt ann på innstillingen og hva dere er vant til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...