Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Skal kjøpe meg vintersko nå og har lyst på sånne lyse med knyting foran. De finnes både i lave ( til et lite stykke over ankelen) og høye (nesten opp til knærne). Har prøvd begge typer og liker begge. Er veldig i tvil hva jeg skal kjøpe. Trenger jo ikke mer enn et par.... Noen som har noen formening om hva som er finest?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 jeg liker høye men nå er jeg høy selv, så kanskje derfor. På lave mennesker syns jeg nok lave er finest
hundemamma ♥ Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Kommer jo helt an på hvor du bor og til hvilket bruk. Jeg kjøpte Adriondack fra Ugg (de som er ekte vintersko og ikke vanlige uggs) og endte opp med de lave. De høye gikk helt opp til knærne og måtte snøres helt opp hver gang de skulle på og av. Nå mener jeg at glidelås og juksesnorer er FY-FY og stygt. Jeg gadd ikke snøre så jeg kjøpte de lave. Høye sko er også veldig varmt å sitte med inne på buss og kafe særlig om de ikke er i skinn med ekte 100% ullfor eller saueskinn inni. Dersom det ikke spiller noen rolle, hadde jeg kjøpt de som jeg hadde følt meg mest komfortabel i. PS. De som går til knærne er ikke pene til annet enn smale bukser som man kan ha nedi. De lave kan du bruke til alle slags bukser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå