Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 ikke klarer å få gjort noen ting, komme igang med noen ting?Og når kvelden kommer så lurere dere på hvor egentlig dagen har blitt av?
Lene~mor til tre Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Ja jeg å har slike dager, man blir bare sittendes i sofan uten å få gjort noe som helst.
skorpionfruen Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Hehe ja det håper jeg inderlig at alle har. Når de kommer så er jeg så giddalaus at det gjør vondt. Føler ræva gror fast i sofaen Men nå er det lenge siden sist. Går nemlig i ett for tiden.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Ja hadde mange av dem når jeg hadde gått fra bf og bhg begynte etter sommerferien. Var vandt til å ha arbeid på gården, men nå hadde jeg barna i bhg 4 dager i uken og ikke jobb. Så da skulle jeg liksom få gjort så masse. Men det ble mange late dager, mange dager på sofaen, mange dager med dataen i fanget og jeg fikk med meg mange episoder av slike serier som cold case osv he he =) Nå har jeg jobbet ekstra en stund og hvis jeg har en fridag så er den velfortjent og prøver å få vasket litt i leiligheten, ellers har jeg ikke dårlig samvittighet om jeg bare blir i sofaen =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå