Gå til innhold

Tidlig ul i dag :)


meg83

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig ha ul til uka, men fikk legetime i dag i stedet :) Er ca 5+6, så blir veldig spennende hva vi klarer å se =) Håper i hvert fall at alt er som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til meg83.

 

Hvis det stemmer at du har regnet ut at du har termin 13 august som står på terminlisten så er du ikke mer enn 4+1 i dag. Jeg har termin 4. august og er 5+3 i dag. Vil ikke ødelegge gleden din, men ikke forvent for mye av ul. Hjertet har jo ikke begynt å slå ennå.

 

Hvis det ikke stemmer med termin 13. august så ønsker jeg deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Hehe, jeg vet ikke nøyaktig termin. 13.august var det en på BiM som mente, så jeg bare antok at det stemte :P Tror nok jeg er lenger enn 4+1. Jeg har vært gjennom prøverørsbefruktning, og egget ble befruktet ca 6/11 og satt inn 9/11. Har vært litt usikker på hvordan en skal regne, så det er noe jeg håper å få svar på i dag. Og så får jeg heller gå inn på terminlista og rette etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Da tror jeg nok at du har termin mellom 1 og 4 august en gang. Jeg ble befruktet 9.nov og har som sagt over termin 4. august og er i dag 5+3. I følge babyverden så skal hjertet begynne å slå i morgen hos meg.

Får håpe du er noen dager før meg og får se ett hjerte som slår :-)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...