Gjest Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Kjenner ikke så mye spark lenger, men heller bevegelser rundt om. Er dette vanlig på denne tiden eller bør jeg bli litt vaktsom?
animal Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Er vel mange som legger seg med hodet ned rundt da, og da kjenner du nok ikke liv i samme forstand som tidligere. Så lnge du kjenner liv ville jeg ikke vært bekymret.
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Ok - kjenner jo at han beveger seg så da senker jeg skuldrene litt:)
stasimor0603 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 min beveget seg ganske mye fram til uke 37, tror i uke 31 de beveger seg ganske fritt i magen fortsatt. spør jm di:-)
ProsjektBaby Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Det samme gjelder her. Jeg har fått beskjed om at det er fordi babyen har lagt seg med hodet ned så den sparker oppover og innover i stedet for ut til sidene. Merker også mer jevne bevegelser enn klare spark som jeg kan kjenne utenpå magen. I tillegg begynner de visst å få litt dårlig plass, så greier ikke å få så mye "fart" når de skal sparke ;-). Håper jeg fikk beroliget deg litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå