Gå til innhold

kan jeg stikke hull i en underhudskvise? andre tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den er så svæææær og midt på nesa så det føles som om øyet mitt er hovent også. vil ha den vekk..

stikke hull med nål`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis du ikke vil skape myyyye verre utseende på hele trynet.

Skrevet

kan det bli verre? tror ikke det kan bli vondere iallefall?!

Skrevet

Der er bare betennelse i vevet om dette er en rød, hoven og hard klump nå. Ser du ikke en hvit tupp på den, eller kjenner et mykere punkt ca i midten, så får du ikke noe ut av den likevel.

Skrevet

Ikke stikk hull.

La, den komme og gå av seg selv.

Du er mindre pen en stund, men heller det enn et arr midt i ansiktet.

Skrevet

det er litt mykere på midten.. den er svæær asså. det føles som om jeg har bihule betennelse på den siden hvor den er. hvor lang tid tar det før sånne jævler blir borte?

kortison? jeg er desperat.. den har vært der i 6 dager nå

Skrevet

12:00 her igjen:)

Jeg hadde stukket, jeg;) Men rens huden, og svi av nålen på spissen først. Så det er rent.

Skrevet

bare la den være heller , den forsvinner av seg selv, pass heller på å rense huden normalt, hvorfor stikke hull å risikere at det blir enda verre ????

en kvise her og der gjør da ikke noe...

Skrevet

brukte alkopads fra førstehjelps skrinet og renset heeele den store stygge kvisa. tok på antibac på hendene og stakk hull...hva skjedde??ikkenoe... bare litt blod. tok litt basmysin på et plaster og satt på . faen assa, denne kvisa vil bare ikke forsvinne..

Skrevet

12:00 igjen.

Ja, det var vel det jeg sa;)

Skrevet

gjør vanligvis ikke noe, men når den er like stor som tuppen på tommelen og verker så jeg må ta paracet. og ligger inntil tårekanalen så tårene triller. og er så hoven at øyet mitt ikke får åpnet seg helt og den har vært der nesten en uke så begynner jeg å bli desperat!!

Skrevet

Hmmm... Jeg pleier å ignorere smerter og tårer, og presse så hardt jeg bare kan til den eksploderer utover hele speilet... (jada, delikate detaljer...) Men det forutsetter jo at det er en kvise da, og ikke noe annet. Jeg tok en på kinnet for et par dager siden, etter å ha gått og kjent på kulen i noen dager...

Skrevet

Stakkar. Jeg føler virkelig med deg. Hadde en slik jævel på haka for en stund siden. Jeg stakk hull på den, og ja, jeg har nå et stygt arr. Jeg føler at ingen ser på øynene mine lenger, alle ser på haka :(

Skrevet

Klart du kan stikke hull. Det er jo det hudpleierene gjør. Men det som er viktig er at du stikker inn i den riktige pora. Du må være ren å ha veldig godt lys. Presse litt, finne pora, stikke inn. Det er jo helt merkelig når en treffer, en kan stikke halve nåla inn i pusset, og det gjør jo ikke vondt for den går ikke gjennom huden, den følger jo bare pora inn i sekken. Da blir det lettere å få pusset ut, igjen uten at huden sprekker.

Skrevet

Hvis det er så ille som du beskriver, hadde jeg faktisk tatt en tur til legen...huff, føler med deg!

Kviser er et helvete!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...