ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Ville vite det i forrige svangerskap. Er nå 9 uker, og er ikke helt sikker på hva jeg vil. Hadde vært litt ekstra spennende å ikke vite også! Dere andre 2. gangs-hva tenker dere?
petite fleur Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Ja, det vil jeg :-) Er altfor nysgjerrig.... Også kan det være greit å få ryddet/ gitt bort de mest guttete klærne etter storebror dersom det er ei jente før den nye babyen kommer.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil absolutt vite kjønn denne gangen også. Er like nysgjerrig som sist:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 å jaaa, er alt for nysgjerrig! ;D Dessuten syns vi det er kjekt å vite om vi kan finne fram gutteklærne fra storebror som er 21 mnd nå, eller om vi må kjøpe ny garderobe Og vi kan etterhvert begynne å snuse i de søøøøte nydelige blåe babyklærne men det blir nå litt nytt også ja Men skjønner tanken din
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Nysgjerringheten tok over her også Vi fikk vite at det er er en jente for tre uker siden. Gøy å plukke ut alle de nøytrale klærne fra sønnen min sine babyklær:) Også er det hverfall gøy å kjøpe rosa klær etter over 2 år med mye blått,grønt,brunt og grått!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Var egentlig ikke så nøye, men ul legen hadde med seg en student. Han beskrev organene på latin, men siden jeg er sykepleiestudent fikk jeg med meg at det var mannlige ting der:-p Så sa han at han trodde det kanskje kunne være en gutt:-p Men snedig å vite om man må fornye garderoben eller ikke da:-)
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Forrige gang ville vi ikke vite, men denne gangen heller vi mot vil vite... har snakket om at dersom vi velger å få vite kjønn ønsker vi å holde det hemmelig for alle andre. Er utrolig spennende å ikke vite, men... Hadde "gutte-følelse" sist og det stemte. Denne gangen har jeg vært kvalm og spydd litt i motsetning til sist, lurer på om det er ei jente - og om jeg klarer å stagge nysgjerrigheta helt til fødselen... 13 +5 i dag.
FrøkenSprøken Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Ja, uten tvil! For meg er det viktig å vite kjønnet for å kunne bli "bedre kjent" med babyen i magen. Føler det blir så mye mer personlig når man vet "hvem" som skal komme, enn om man bare vet at det skal komme "en baby". Her har vi faktisk bestemt navn også, så vi venter ikke på "babyen" men på lille Ellinor:) Gjorde det samme da vi ventet førstemann.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Vi har valgt å ikke vite det. Vi visste det forrige gang. Dette med klær er ikke noe argument for oss, for vi er ikke noe fan av blått og rosa uansett, så vi har uansett mange kjønnsnøytrale klær fra storebror. Dessuten blir jo det meste kjøpt inn i barselgaver etter fødselen også. Men jeg er enig med Studentmammaen blir tobarnsmor i at det blir mer personlig når man har et kjønn å forholde seg til. Forrige gang visste vi at det var Johannes i magen, mens nå er det bare babyen... (selv om vi har begge navnalternativer klare) Er spent på hvordan det blir ved fødselen, om det blir en helt annen opplevelse enn når man vet kjønnet på forhånd, eller om det ikke føles som den helt store forskjellen. Nå i svangerskapet føler jeg at jeg like gjerne kunne visste det som å ikke vite det på en måte... Spiller ikke så inmari stor rolle. Men er jo veldig veldig spent på hvem som kommer ut da! (Mer enn forrige gang) Uansett ikke lenge igjen nå... 34+6 i dag
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 jeg ville med 1 og 2 og også nå med nr 3 alt for nysgjerrig til å klare å gå å vente til sommeren
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 faktisk ikke den her gangen ! så lenge alt e i ordne på ul å alt går bra fremmover så e æ glad ! å kjenne æ glæde mæ litt over å ikke vite det.. kommer jo til å bli en kjempe arti overaskelse på føden! klær har vi etter mathias. har en del klær som e nøytral så det skal nok gå bra! så kan æ shoppe etter på ! :-)
DK+2 Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Sist så jeg det selv, da ble det en gutt Men spurte for sikkerhetsskyld da, og jordmora mente nok at det var en gutt vi så ja.. denne gangen har jeg hatt en jentefølelse siden dette svangerskapet er totalt ulikt det andre (trenger jo ikke ha noe å si, men..), og så ingen lur på ultralyd. Jordmora lurte på om vi ville vite kjønnet, og det ville vi Så hun mente det ble ei jente, vil si det vistes ganske tydlig, så er ganske sikker på at det blir jente denne gangen. Men man vet jo aldri 100% før ungen er ute da...
M@msen Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Klarer for alt i verden ikke å vente... Jeg må vite!!!
Snuppa! Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Første gangen visste jeg ikke kjønnet. Denne gangen VIL jeg vite, har bestilt 3d ul for å finne det ut,tihi:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 visste det første gang og vil vite det denne gangen også, liker å forberede ting litt før jeg føder.. eks vogn med litt jente/gutte farge.. blå/rosa himmel.osv så er jeg alt for nyskjerrig for å ikke vite noe..
fresh Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 jeg har en treåring, venter nå nr.to, og vi skal ikke vite hva det blir Har nettop kjøpt hus, og hvis det blir jente kommer jeg til å bruke alle pengene på babyklær istedenfor huset, hihi
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #17 Skrevet 4. desember 2009 Ser de fleste vil vite kjönnet... Jeg tror jeg har lyst til å ikke vite, men det er godt mulig nysgjerrigheten overtar!
Nickey Mouse Skrevet 4. desember 2009 #18 Skrevet 4. desember 2009 Vi ville gjerne vite, men babyen ville det annerledes. Jordmor mente det var jente, men kunne ikke si noe sikkert i det hele tatt... Føles litt spennende å ikke vite sikkert, men... jeg skulle gjerne visst det uansett jeg da!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. desember 2009 #19 Skrevet 4. desember 2009 Skal vite denne gangen også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå