Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Siste trimester!! Jeej!! =) 28+1 i dag!!
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hei hvor det går! Jeg er 28+4 i dag, vi følger hverandre, vi :-) Hvordan er formen, forresten? Legene sykmeldte meg fullt, siden lmh var under 20 mm en periode. Nå nyter jeg dagene, tar det med ro. Deilig å følge kroppen og ikke halse etter klokka:) Og lmh hadde blitt ca 30 mm sist. Mye kynnere og nedpress så det holder, men jeg har likevel tro på at jeg går helt til termin. Skal se jeg vagger over ;-D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2009 Hei flikkiflakka =) Så moro!! Gøy å ha noen "kjente" å følge Formen min er veldig bra..har masse energi! Jeg har jo ikke kjent noe til verken kvalme eller trøtthet dette svangerskapet. Meeen, har problemer med bekkenet..så jeg klarer ikke bevege meg sånn jeg vil og får jo ikke til så mye som jeg orker fordi musklene stivner og verker. Så fra og med denne uka ble jeg 100 % sykemeldt. Arbeider i barnehage, så kroppen klarte ikke følge tempoet lenger..ble litt for tungt.. Ellers er alt helt supert!! Kjenner lillegutt hilse på inni magen ofte hver eneste dag =D Jeg målte forresten livmorhalsen i uke 24..og den var da 3,8 cm..så ingen oppfølging videre her..og det er jo bra Har også en del kynnere..men, nå som jeg ikke jobber mer så blir det litt lettere å kontrollere de tror jeg..for da kan jeg ta alt i mitt eget tempo her hjemme.. Nyter du graviditeten?
jente08&jente2010<3 Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 jeg er og 28+1 idag:) så begynner å nærme seg nå og deilig er det:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 Det er veldig deilig! Men, også litt skrekkblandet fryd...gruer meg til fødsel... :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå