Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Og kan dere fortelle meg hva dere tar bort hårene med? Grrrr.... de kommer jo så fort igjen....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg går til frisør. Etter stengetid, vel å merke. Må gjøres minst to ganger i måneden, ellers begynner det å klø. Men han bruker mye after shave lotion på meg etterpå.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg friserer og barberer. Har i utgangspunktet hår på et ganske lite område, så jeg trenger ikke å glattbarbere så mye (bruker da høvel) Resten stusser jeg så det blir en pen frisyre. Hehe. Viktig å være velstelt både oventil og nedentil, syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Bruker dere gel og høvel da? HI her
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Jeg bruker høvel (viktig at den ikke er sløv, skift blad ofte så du ikke får røde prikker), og rfsu eller asan gel for intimbarbering. Barberer raskt over hver dag i dusjen, det tar ikke mer enn 30 sekunder, og slipper "stubber" når det vokser ut igjen... Beholder en bred stripe, barberer bare kjønnsleppene og oppover hver side av stripa:) Smører raskt over med aloe vera når jeg er ute av dusjen...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 barberer i dusjen jeg og, sånn en gang i uka for å slippe stubber de klør sånn, bruker bare vanlig såpe og høvel.. men nå holder jeg på å spare hår... må ha lengde likt med et riskorn (usj) men jeg skal vokses nedentil, og jeg gruer meg fælt, tror det kan være veldig.. ja, AU noen som har prøvd??
DK+2 Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Jeg barberer bort alt, bruker høvel og intimsåpe. Begynner bli litt vanskelig nå når jeg har begynt å få mage, men men, kan barebere i blinde og, hehe Kunne egentlig tenkt meg å vokse det bort, for da holder vel håra seg unna i en mnd om man er heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå