Gå til innhold

Handler dere varer som er satt ned i pris pga dato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks kjøtt, kylling osv. I mange butikker setter de jo ned prisen til det halve eller mindre.

Jeg handler selv noe, spesielt storfekjøtt dersom jeg kommer over det. Hiver det bare i fryseren og tar det opp den dagen det skal brukes. Innbiller meg innimellom at jeg er den eneste som kjøper dette og synes faktisk det er litt flaut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper også! I den butikken jeg handler så har de en egen hylle der de samler mat som går ut på dato innen svært kort tid, og priser det ned til halv pris eller mindre. Jeg er alltid innom den hylla og kikker. Det eneste jeg ikke kjøper er mat som lå i varmedisken hele dagen i forvein og som så blir pakka ned og satt i kjøledisken. Mange oster er jo til og med bedre etter utløpsdato!

Skrevet

Så godt at vi er flere!:)

Jeg handler heller ikke mat som har vært oppvarmet, men f.eks indrefileer som er vakumpakket er jo supert! Må jo også være bra for butikken å få solgt det.

HI

Skrevet

Ja, det gjør jeg stadig vekk :) Det holder seg jo fint i frysern, og det er like billig som å dra til Sverige ;)

Kjøpte en hel indrefilet av kalv igår, som går ut idag.. Sånt blir jo bare mørere og bedre av å ligge litt over dato :) Gleder meg til fin, billig middag :D

Skrevet

Handler ofte slike ting når jeg kommer over. Liker å ha kjøtt i frysen, og da kan jeg ofte kjøpe slike ting som jeg ikke kjøper til vanlig. Gubben har til og med begynt å titte og kjøpe han også. Han vet nok at det vanker biff og annet litt oftere da.

Skrevet

Det gjør vi ofte. Varene er like gode, bare veldig mye billigere.

Skrevet

Veldig ofte faktisk. Må innom datohylla når jeg er ute og handler. Men styrer unna fisk... Melk, ost, yoghurt, storfekjøtt, egg osv er like bra selv om utløpsdatoen er der. Og vi blir ALDRI dårlig av mat her i huset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...