Gå til innhold

Noen av oss KLER rett og slett ikke store pupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har små pupper A-B-koppe.

Etter hver av fødslene mine vokste de jo enormt, spesielt med det samme, sånn 3-4 dager etter fødsel. Følte jeg hadde DE boobsa.

Men jeg så ikke noe fin ut med så store puppe, jeg. Jeg har brede skuldre og noprmalt slank ellers, så jeg lignet en sån tysk valyrie eller noe. Det så rtett og slett harry ut.

Jeg synes i grunnen de fleste kler de brystene de er født med (eller.... de er vel ikke født med dem, men ...la meg omformulere; de brystene de har fått fra naturens side")., enten de er store eller små.

(dette gjelder naturligvis ikke alle, noe trenger for eksempel brystreduksjon pga ryggproblemer osv.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du mener :-) Gedigne ballongpupper på slanke jenter ser ganske rart ut...

Men selv om de aller fleste av oss kler de puppene vi får naturlig, så er det ganske mange av oss som ikke er like velproporsjonert fra naturens side. Store eller små pupper, skjeve pupper, ulike størrelser, Og ikke bare pupper! Hva med lang rygg og korte bein? :-P For smale/brede hofter i forhold til høyden?

Vi er så forskjellige!

Fellestrekket er at de som har selvtillit eller bare er blide og utadvendte personer gjerne kan ha "skavanker" som vi ikke ser, bare fordi de stråler slik! Et smil og godt humør er vakrere enn klassisk billedskjønnhet.

Og bare ta en titt på de som er skuespillere, vi synes de er vakre, men mange av de har små "ting" ved seg som gjør at de skiller seg ut fra mengden. :-)

Skrevet

Jeg er slank og hadde e cup jeg reduserte dem ,ikke silikon ,men orket ikke å ha det sånn rygg vondt og mannfolk som glaner ,..

Kunne tenkt meg å fjerne litt til

Skrevet

Det er og veldig mange som bør tenke seg om når de ser en slank jente med svære pupper - ja, det hadde faktisk jeg fra naturens side. Fikk mye uønsket oppmerksomhet for å si det slik.Veldig sårende når en også sliter med det fysisk.

Har redusert, men er ganske redd nå for å få store pupper etter amming...hjeeelp!

Skrevet

Jeg har også store pupper (e-cup da, nå f cup), og var normalt slank da jeg fikk baby nummer 1. Husker da melka kom, og babyen ikke ville suge (han hadde gulsott og var litt slapp da) - tok meg en dusj og så meg selv i speilet etterpå - med tidenes brystspreng. Jeg så forferdelig ut. Sånn; Pamela Anderson, gå hjem og vugg!

Jeg satte meg ned på badgulvet og stortuta!

Heldigvis gikk puppene tilbake til normalen.

I de siste årene har jeg lagt på meg litt, og puppene har fulgt på, men det ser heldigvis ikke så ille ut, for puppene er mer i propsjon med resten av kroppen...

Skrevet

Jeg er ikke veldig tynn, men litt lubben. Mine søte små a-cup-pupper vokste til DD i svangerskapet og jeg er 148 høy. Det så skikkelig lurt ut:/

Jeg savner fremdeles de gamle, men jeg kan leve med B/C som de har stabilisert seg til. Jeg kler best små pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...