IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Ingen matlyst..( eller nesten ikke da) Glad i søtt men alt blir nesten surt. Vært masse kvalm ( gikk på vekta i stad og nå har jeg gått ned ennå en kg altså tilsammen 11 kg, og går fortsatt ned) sover masse, men når jeg er våken så sprudler jeg av energi aldri vært plaga med kviser, men nå popper de frem=/ Tenk at det går så fort æ gett.... Jeg tipper jente hvertfall....andre??? Er forresten 18+4 i dag og har fortsatt ikke noe mage....
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 hm....jeg tipper kanskje jente, på grunnlag av konstant vekttap siden jeg hadde det sist gang og fikk jente... alle tror det er jente her denne gangen også, men jeg tror gutt da =P så tror kanskje du får ei lita tulle.. .lykke til i dag om litt over to uker er det min tur
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Tipper også jente:) Har selv nesten ikke hatt noen symptomer, bare magen å puppene som vokser. Gutt i magen min:)
Markjordebær Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Sitter å venter på oppdatering jeg nå
Belle85+Aprilgutt10+Maispire12 Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har nesten samme symptomer og i magen min spreller det en gutt Venter spent på svar!
ida87_thea_andrine Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Nå er jeg spent her!!! hva ble det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå