Nype73 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Jeg er helt tom for ideer om hva jeg kan kjøpe til de som har "alt". Har ikke lyst til å kjøpe noe som blir liggende i et skap, men har lyst til å gi en oppmerksomhet alikevel. Kan noen hjelpe meg med ideer????
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg lager fotoalbum til besteforeldre som har "alt". Enten av året osm har gått, eller av en ferie eller noe sånn, gjerne også flere bilder med besteforeldre sammen med barna. Er noe som de har glede av livet ut, ikke bare ett år som en kalender.. Andre ideer kan være: flaks lodd, kaffe slik god spesial kaffe kjøpt på andre butikker enn dagligvare butikker.. hjemme lagde julekaker gavekort/biletter til rest.besøk, revyer, teater såper, kremer, sminke, time hos frisøren klær
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Sier som Kokkeli, gavekort/billetter til kino, teater eller lignende. En kurv med forskjellig oppi, kanksje kaffe, kaker (hjemmelaget), litt godt, flaske med vin osv. Time til hudpleie eller lignende Kjøp hvite lerret, så kan du som mor/far grunne dem i en farge også får du barna til å male på dem. Kjempe fine gaver.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 om du er litt kreativ og har litt tid til overs er dette gaver alle setter pris på, har tenkt å lage selv. Om du leter litt inne på hovedsiden der finner du mye fint, bl.a pyntet pringles boks også. Kjempesmart;) http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=466&Itemid=2
blond Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Hjemmelaget konfekt, syltetøy, sylte eller noe annet hjemmelaget. Kalender med naturfotografier eller andre ting som personen har interesse for. Abonnement på et magasin vedkommende er interessert i temaet på. Gavekort på en kafe eller restaurant, evt sammen med deg. Invitasjon til en utekveld sammen med deg. Gavekort på kino.
Nype73 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Takk for tipsene alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå