Gå til innhold

Dere som ikke har kjøpt vogn ennå....se hit,et tips!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen tvil om at det lønner seg å handle vogn i sverige for dere som har muligheten til det....jeg kjøpte brio duovogn og fikk et tilbud på 3900,- og da i norske kom det på 3300,- Sjekket hva vognen koster i tilsvarende butikk i norge å må da gi 6-7000. Så jepp det lønner seg absolutt å ta en tur til søtabror.Å nå har dem også oppe det helle tilbud på 2009 modellene så nå kan du virkelig gjøre et kupp!! Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal over til sverige å handle når den tid kommer. er blitt tradisjon det (3 barnet på vei)

kjøpte en stellekommode til 1100 i sverige. i norge kostet den 3000.

Skrevet

Hvor i Sveige da? Jeg skal også handle der, men lurer på om det holder og reise innenfor grensa eller må man reise litt inn i landet? Tenkte kanskje de skrudde prisene litt opp på grensen siden det er så mange nordmenn som handler der?

Skrevet

Jeg fikk tilbud om Brio Duo vogn til 3250,- i norge for en stund tilbake på. Reflex butikken her jeg bor hadde kampanje på den. Man kan gjøre kupp i Norge også til de som ikke bor ved grensa :)

Skrevet

Hei, jeg tviler på at denne teorien stemmer da konkurransen om kundene er knallhard på Svinesund/Nordby. Min erfaring er at matvarer og detaljvarer ofte er billigere rett over grensen enn lenger inn i landet. Mener også at Happy Land i den "gamle delen" av Svinesund ofte er litt billigere enn Babyprofsen på Nordbysenteret, men de har kanskje mer utvalg på Babyprofsen som feks OTH, Stokke etc. Husker ikke å ha sett disse merkene på Happy Land.

Huff, nå hørtes jeg ut som en skikkelig Harry-handler, men er man fra Fredrikstad er det bare 20 min unna, så det er jo blitt noen turer over. Særlig da samboer snuser....

Skrevet

Det går og an å sjekke tilbud her til lands - jeg fikk kjøpt en Brio Duo vogn i høst, til ca halv pris! Så måtte ut med 3500 kr. Slett ikke verst det. Var på Kids & Care før de la ned butikken sin på Forus.

Skrevet

jeg shopper på happyland. babyproffsen er litt dyrere synest jeg, men er noen merker den ene har som ikke den andre har også da

Skrevet

At det er penger å spare på å handle i sverige er det ingen tvil om. Men når det gjelder akkurat vogn, så kommer jeg til å kjøpe den i norge. Grunnen til det er at det er mange som opplever at deler svikter ol. At de må reklamere på vognen. Da er det ugunstig å måtte helt til sverige for å gjøre det. For en vogn er man ganske avhengig av, og brukes stort sett hver dag. Ihvertfall kommer jeg til å gjøre det :)

Når det gjelder annet utstyr kommer jeg også til å hamstre inn endel i sverige :)

Skrevet

hei! Jeg handlet på happyland på svinesund!!

Skrevet

Jeg handlet en i'coo vogn til 2500, kombivogn, og den er bare sååå super og dødsdødslekker! Kan nesten ikke få skrytt nok av vognen min. Handlet den på happyland på Svinesund.

Skrevet

Noen som har handlet på andre plasser i Sverige enn svinesund? Norge er et langstakt land... Noen plasser som er i nærheten av Nord Norge som dere kan anbefale?

Skrevet

Barnas hus ligger like ved Ikea i Happaanda. Vi skal dit å kjøpe vogn vi, skal forhåndsbestille.

Skrevet

Aha, har ikke vært der etter at IKEA kom, får se om man klarer å kjøre dit før babyen kommer, er slitsomt med nesten 60 mil og bekkenløsning...Meen blir jo ikke mye billigere når man tenker på bensinforbruk, overnatting o.l.Kan jo blitt en fin weekend ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...