Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hvordan er dette med sykemelding når man er gravid? Jeg er bare ekstrahjelp akkurat nå, men hvis jeg blir sykemeldt nå, får jeg sykepenger da? Begynner å slite litt med bekkenet, så er mulig jeg må sykemeldes ut sv.skapet siden jobben ikke tilrettelegger. Får jeg sykepenger da eller??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Det kommer jo an på hvor lenge du har jobbet det. Jobben din har forresten plikt til å tilrettelegge arbeidet.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Ja, du får sykepenger av det du har tjent. Har du ikke samme inntekt hver måned så regnes et gjennomsnitt av det du har tjent og det vil bli sykepengegrunnlaget
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hmm..Vet ikke helt hvordan de skulle fått tilrettelagt arbeidet mitt jeg da.. Er jo vondt uansett hva jeg gjør også =( Har jobbet en annen plass før jeg begynte denne plassen, ikke lenge siden jeg begynte. Hvordan blir det da? Må man levere lønnsslipper til nav selv, sammen med sykemeldingen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå