Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Eller skjønner de etterhvert tegninga liksom..? Har ringt hele uka hver dag, men begynner å bli lei nå, de skjønner vel at han er syk når han ikke kommer idag heller..?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg ringer første dagen, og forklarer tilstanden og sier at jeg ikke er sikker på når ungen er tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg måtte hente sønnen min på skolen på tirsdag, da han plutselig ble dårlig i løpet av første time. Når jeg fikk hentet ham og vurdert tilstanden, sendte jeg mail til skolen om at vi mistenkte utbrudd av svineinfluensa, og at de ikke måtte regne ham tilbake til skolen før onsdag i neste uke. Han kom seg imidlertid raskt med Tamiflu og er nå feberfri, og da har jeg underrettet dem per mail om at han vil være tilbake på mandag i stedet, dersom han ikke blir dårligere igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Jeg ringer hver dag hvis jeg ikke har gitt annen beskjed. Men jeg pleier også å si at hvis han ikke har kommet til halv ti så blir han hjemme.
Ioren Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Han var hjemme mandag og tirsdag denne uka, da visste jeg allerede på mandag at han også kom til å være hjemme tirsdag så sa at "Han er tilbake tidligst på onsdag, og ringer igjen om han blir lengre" Hadde han vært litt sånn til og fra hadde jeg ok sagt at jeg ikke visste, men at om han ikke er der innen 0730 er det lite trolig han kommer.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Kommer ann på.. Er det noe jeg ser barna ikke blir friske av på en to tre, så sier jeg ifra at jeg antar at han blir borte til og med. Ellers så sier jeg ifra hver dag.. Har to stk i samme så jeg må jo ditt allikevel og det koster meg lite å stikke innom avdelingen til den andre å si ifra..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Sender sms jeg, dersom knekten skal være hjemme fra barnehagen. Uansett grunn. Skriver det dersom han er hjemme pga sykdom.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Jeg sender mld til barnehage og skole første dag de er syke. Sier ifra om hvordan syke de er, slik at de evt skal ta sine forholdsregler om det er smittsomme ting. Ingen som har sagt at jeg må ringe hver dag, så da regner jeg med at de syns dette er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå