hønny-bunny Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Ja,alle damer og hormonmonstere,idag har jeg 39 dager igjen. Kjempemoro med 3-tallet først;-) Dagen skal brukes til spede forsøk på vasking og pynting av hus,hva med dere andre? Ha en kjempefin dag,nå er det en dag mindre til vi er mammaer igjen,eller for første gang
prins 07, prins 10 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg starter på 2 tallet idag, 29 dager igjen:). Her blir det julegaveshopping før baby kommer.
Bomsedeisi Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 7 dager :-D Håper på mindre, men vet jo at det desverre kan være mer....
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 29 dager her også Endelig nede på 20-tallet!
Cille_82 Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 -1 dag, hadde termin i går.. venter å venter:) skal til JM i dag kl 11, så er spent på hva hun sier:)
Clarsen*fødeklar*<3 Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 7 dager her også Skal til jordmor i dag.. SÅ håper hun kan si litt om hvor lenge jeg vil gå som dette. Vil ha prinsessa ut:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Har 51 dager igjen til termin, men regner med lillegutt kommer noe før det.. Selvfølgelig veldig dumt å regne med, for da går man vel garantert på over-over-overtid, men..hehe. Har en sterk magefølelse på det, da..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 her har jeg 58 dager igjen:)
ღMorgenSolღ Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 43 dager igjen og snart offesielt høygravid!! nå kom tårene også
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 39 dager til termin, og fortsatt uvisst antall til fødsel. Jeg og mannen har ingen andre planer for dagen enn å pleie to influensasyke barn. :-)
sunshine28 Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 30 dager igjen =) nå må dagene fly fort,hehe =)
NostraStoria Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 36 dager igjen her, juhuu! Blir en tur til legen for kontroll i dag - ellers skal jeg prøve meg på å bake kakemenn..alt etter hva ryggen klarer, hehe. Gleder meg kjempemasse til å bli mamma! Ha en super dag jenter!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 28 dager igjen til termin og prøver stadig å få gjort litt i huset så julen kan komme for fult om lillegutt skulle finne på å komme nå ;o)
Belladonna med to gutter Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 20 dager igjen!! MEN, må gjerne komme en uke før altså! Heeelt i orden!
ღMaritpusenღ Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 28 dager igjen! Min plan for dagen er å komme meg til fysioterapi for å få litt juling rundt bekkenet mitt.. Og etter det blir det nok en meeeeeeget rolig dag ser jeg for meg. ;p
tvillingen Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Skjer det ikke noe snart er det keisersnitt om 5 dager...............
mammanov09 Skrevet 3. desember 2009 #20 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er 10 dager på overtid, så her må det skje noe snart!!!! :-P
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 3. desember 2009 #21 Skrevet 3. desember 2009 16 dager til termin i dag.. 38+0 i dag! tihi.. Vel, etter iherdig vasking av hus i går, noe som må ha sett utrolig komisk ut. Ei lita spire med en enorm mage som vasker til den store gull medaljen, vagger som en gås og innimellom må stoppe opp for hun i magen ligger så langt ned i bekkenet at hun presser på lysken så de går i krampe. Etter det var det sinnsykt vondt i rygg og mens murringer og da fikk jeg litt blod på tann så etter en hvil på soffan ble middagen laget og før natta kom ble min kjære beordret til en real omgang i køya.. (har 3 cm åpning og er veeeeldig moden) Vel, det førte til at førelsem av at jenta skulle bårre seg ut av bekkenet ble enda større og nå klarer jeg nesten ikke sitte.. he he.. Og kynnere som kommer og går.. Så vi får håpe da at noe skjer snart... Og at jeg slipper og gå slik som ei gås og stoppe vert femte skritt i 4 uker til i verstefall.. tihi.. Håpe, håpe! Lykke til alle rugere!
Ops..På'an igjen ;-) Skrevet 3. desember 2009 #22 Skrevet 3. desember 2009 6 dager over termin nå! Så nå MÅ det skje noe snart! Helt ødelagt i bekkenet om natten..men ser ikke ut til at noe skjer.
stasimor0603 Skrevet 3. desember 2009 #23 Skrevet 3. desember 2009 12 dager:-) flytter til større leilighet etter babyen blir født så får ikke pynte stort, med tanke på pappaen som må rydde og pakke etterpå
erni Skrevet 3. desember 2009 #24 Skrevet 3. desember 2009 -1 dag... Men orker ikke fokusere så veldig på selve termindatoen, har jo vært innenfor terminen i 2 uker allerede uten at noe har skjedd. Ser for meg at det fort kan gå 2 uker til..! Så til alle dere andre som går over: Prøv å ikke heng dere så opp i D-DAY som det kalles her...babyene kommer når de kommer uansett. Man blir bare smådeppa av å vente etter den "magiske " datoen som uansett bare er en gjennomsnittsdato....
hønny-bunny Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #25 Skrevet 3. desember 2009 he-he D-day er for meg den dagen babyen dukker opp,er 3 mann dette,så den kommer når den kommer;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå