Gå til innhold

Quiqduita??


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer bare på hvordan det står til.....?

Si pip hvis alt er bra, og du er travelt opptatt med amming, bleieskift og soving;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

pip pip ;)

jeg var heeelt bombesikker ¨på at jeg hadde postet fødselen min her, kanskje jeg glemte å trykke send. men ja :) Hun kom på natten, styrtfødsel og det hele! var inne på kontroll på natta i tolv tida, hadde da 1 cm åpning, ble sendt hjem og gikk og la meg. I to tida begynte fikk jeg ikke sove lengre, og mamma varmet hveteposer og var suuper fødselsjelp. I firetiden ringte vi sykehuset, og de syns jeg kunne komme inn igjen om jeg følte det så. I bilen på vei til sykehuset fikk jeg min første pressrie, var inne på fødestuen i 20 minutter, så var hun ute :) En smerte jeg aldri aldri aldri trudde jeg skulle overleve, det ble ingen smertestillende på oss, og jeg fikk panikk når jeg var hjemme da jeg ikke viste at jeg hadde kommet så langt, ig jeg trudde det smerten bare var begynnelsen på ett laangt smertehelvete, men ja, hadde åpningsriene hjemme ;) men....gud :) nå er jeg en fantastisk stolt mamma, til ei nydelig lita vilja :D jeg trudde ikke man kunne kjenne de følelsene jeg har nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...