Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Vi skal ha kalkun til middag. Ønsker å lage en god dessert som både liten og stor liker. Også blir vi ganske mange, rundt 12-13 stk. Ønsker ikke å lage riskrem eller moltekrem, dette hører til andre dager i julen for vår del. Noen som vil hjelpe meg litt her og som har forslag?
Skravlemamman Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 I fjor lagde jeg pavlova til stor suksess for store og små:-) Søk på nett så får du mange gode oppfskrifter
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Nam, det hørtes godt ut! Det har jeg aldri laget før, men det er kanskje ikke sånn supervanskelig? Flere forslag mottas med takk :-)
Himmel og hav Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Jeg ville ha lagd panna cotta i porsjonsformer og servert den med bær og/eller bærsaus.
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Når vi har kalkun har vi alltid fruktsalat med råkrem til dessert. Nyyyydelig.
mirredutt Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Eeeeelsker mandelpudding og rød saus. Det hadde jeg blitt glad for
Tante Bassa Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 I fjor fikk jeg et desserttips her på dib, som ble stor suksess :-) Halve hermetiske pærer med en after eight oppå. Settes i stekeovnen til sjokoladen smelter. Serveres med vaniljeis. Kjempegodt :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Det siste her hørtes veldig interessant ut. Skal iallfall jeg prøve nå i jula!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå