Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hvordan er det med oralsexen mellom deg og kjæresten? Gir han deg det hver gang dere har sex, eller hvor mye ca?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil gjerne gi henne oftere, men ho liker det ikke noe særlig og ho nekter meg ofte dessverre. Jeg elsker selvsagt at ho gjør det på meg, men det er VELDIG sjeldent dessverre. Og ho virker ikke så glad i å utføre det med andre ord. Og det har ikke noe med renslighet å gjøre, det vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Ikke hver gang nei, hvis jeg tar initiativ er det ofte jeg som "overfaller" han, suger ham og rir ham. Men stort sett alltid når han tar initiativ begynner han med å slikke meg til 3-4 orgasmer, og så fortsetter vi med ulike stillinger...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Aldri! Det er noe oppskrytt griseri. Og svært uhygienisk, uansett hvor mye man vasker seg på forhånd (denne grundige vaskingen er dessuten en helsefare i seg selv).
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Oppskrytt? Vet ikke om jeg vet om så mye som kjennes bedre jeg... Og uhygienisk er det vel strengt tatt ikke, vi dusjer hver dag, og det er nok i massevis til å kunne nyte god sex på flere måter!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Du blir ikke kvitt bakteriene der nede ved å dusje. De bakteriene skal forresten være der. Det er ikke et sted for munn og tunge.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 til 09:36 Har du aldri opplevd oralsex? eller gitt det til noen? Stakkars deg, du har virkelig gått glipp av noe....hehe Anbefaler deg å prøve det!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Altfor sjelden... dvs.. nesten aldri Eksen min gjorde det nesten hver gang og jeg kom som en rakett! Han jeg er sammen med nå er mindre seksuell generelt sett, og oralsex er ikke noe han tenner på i seg selv.. Han sier han kan gjøre det for å "gi tilbake" men da kan det egentlig være det samme :-///
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Kjæresten min slikker meg nesten hver gang vi har sex. Jeg får nesten aldri vaginal orgasme, så da "må" det uansett ordnes på annen måte. Og han ELSKER å gi meg oralsex, så da blir det oftest dét. Gjerne før penetrering, som del av forspill. Jeg er egentlig veldig glad i å gi ham oralsex, men dessverre har jeg fryktelig lett for å brekke meg når jeg får noe litt langt inni munnen, så det blir langt sjeldnere enn jeg egentlig ønsker. Og garantert sjeldnere enn han ønsker. Men jeg prøver å sørge for at det aldri går altfor mange gangene mellom hver gang jeg smaker LITT på den iallfall.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 09:36; du vet vel at munn og tunge er ekstremt mye skitnere og bakteriefyllt enn et underliv? Oralsex er godt, spesielt om der blir brukt fingre eller dildo i tillegg;) Det er godt å gi og godt å få. Og ekstra nytelse om en samtidig hører litt vellyder fra partneren;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 TIL 13:28 Snill du er som tar hensyn til mannen din sånn. Skulle vært flere som deg :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Mer bakterier i munnen enn i underlivet? Ja, det kan du jo prøve å innbille deg selv. Mer interessant enn selve antallet, er imidlertid TYPEN bakterier. De bakteriene som finnes i underlivet, bør absolutt ikke komme opp i munnhulen. Å tro noe annet, er selvbedrag.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Hann hr lysst og gi MYE oftere en han gjør. Noen ganger synest ikke jeg det er så behagelig, føler det er litt teit liksom. Men dette vet han, så han prøver ikke så ofte. Men når han prøver så stopper jeg han ikke. Han ELSKER det! Og jeg kommer jo som en rakett! hoho. Mye oftere suger jeg han. DET ER GODT DET! Ingenting som slår og se mannen ha det så fornøyelig =) Sliter med brekninger jeg også. Men hjelper og slappe godt av, og få noen gode ord visket i øret =)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Lar du ham sprute sæd i ansiktet ditt også?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Var den til meg?? Jeg har latt han gjøre det ja. Han har ikke villet det så mange ganger. Han liker veldig godt og komme på puppene mine. Jeg har stooore pupper, så det liker han godt =) Han vil alltid kysse meg med en gang han er ferdig, det er jo sikkert ikke så deilig for han med sæden sin rundt munnen min =P Hilsen 15:14
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Ikke hver gang, det hadde jeg trolig blitt lei av, men ca annehver. Jeg gir også ham oralsex tilsvarende, blir ofte slik at det blir annenhver gang. Jeg kan ikke fordra 69, blir for rotete og man får vondt i nakken begge parter. Beste er at han ikke gir seg før jeg får en serieorgasme, kan holde på lenge.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 Noen menn her? Hvor ofte gir dere??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Aldri. Og det er ingen forventning om det heller, snarere tvertimot!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #20 Skrevet 3. desember 2009 Huff, min mann er en skikkelig egoist i senga. Jeg liker å suge, så jeg gjør det ganske ofte. Jeg blir faktisk veldig kåt av det. Da kan det skje at jeg ikke får noe forspill i det hele tatt. Jeg er jo våt, så ren fysisk er det greit nok, men han tar faktisk ikke på meg. Han har ALDRI gitt meg oralsex. Blir ganske lei meg når jeg tenker meg om, føles som jeg gjør hele jobben. Æsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå