Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Trettenåringen min hadde besøk av to venninner i dag og de skravlet høyt og lenge i stuen, blant annet at "De elsket merder" og "merder var helt fantastiske" og de ville "bli som merder" Så spør jeg dere som har litt peil på tenåringsjenter; har du hørt dette uttrykket før? Jeg trodde først de sa morder, men da jeg spurte hva de pratet om begynte de bare å fnise...Hmppf...Tenåringer, altså.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg vet ikke, men det KAN dreie seg om dette: http://www.yourtango.com/200917866/merder-finally-tie-knot
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Ikke annet enn at MerDer er slang for Meredith og Derek i Greys anatomy..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Det jeg forbinder med merder er fisk. Altså oppdrettsfisk i merder. Uttales "mær" Neppe det jentene ville bli, men men
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 på fransk er merde hore, ikke shit..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Nei, det betyr noe ala faen eller filler'n.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Lurer på hvor du lærte fransk? Merde betyr "shit"...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 lurer på hvor du har lært fransk 08:19..for dette er ikke din sterke side...merde = shit (ja, direkte oversatt betyr det dritt/bæsj) På italiensk er ordet merda, og betyr akkurat det samme. For å gi deg oversettelsen for hore = putain
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå