Gå til innhold

Mann som er mistroisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en mann som hele tiden kommer tilbake til meg med en episode som jeg ikke bryr meg om lenger. Jeg var en gang på fest alene, og der var det gutter. Og vi hadde nachspiel hjemme hos en av dem. Han hadde stort hus og svømmebasseng, og jeg svømte rundt en stund mens telefonen min lå på kjøkkenet. I mellomtiden har de tydeligvis hatt det morro med min mann, for de har ringt ham opp og laget stønnelyder -både fra gutter og en dame som var der. Nå kommer han til meg, to år etter at dette skjedde og sier at den dama som stønner bare må være meg. Han har fått tak i lydopptaket etter å tatt recovery på telefonen sin nå. Jeg syns det er fortvilende, trist og opprørende at han ikke stoler på meg. Jeg husker nøyaktig hva som skjedde den kvelden, og jeg VET at de ringte opp hans nummer mens jeg badet for å kødde med ham. Hva skal jeg gjøre? Jeg er så lei av å ikke bli trodd.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kontakte en av disse barnslige personene fra festen og fortelle at dette skaper problemer fortsatt, og vennligst be dem forklare for mannen din at dette var en spøk?

Har liten sans for sånne ondskapsfulle spøker, som faktisk kan gå på bekostning av andres forhold.

Ellers er vel det eneste du kan gjøre å sette deg ned med mannen din når dere ikke krangler om det, og forklare så rolig og oppriktig du kan at du ikke gjorde noe galt den kvelden, og at du skulle ønske du kunne bevise det. Si også at du ikke er villig til å leve med beskyldninger resten av livet, og at han må velge å stole på deg dersom dere skal kunne ha et bra forhold.

Ellers er det enkelte situasjoner det er best å holde seg unna når man er gift. Bade-nachspiel hjemme hos en mann man har møtt på en fest synes jeg egentlig i seg selv er litt upassende.

Gjest Antarctica
Skrevet

Han er sykelig sjalu hvis han har nektet å tro deg i 2 (!) år, og hvis han dessuten har tatt recovery på telefonen for å presentere bevismateriale!! Dette er faktisk nesten ikke til å tro. Jeg ser for mag at "er det ikke det ene, så er det det andre,"som kjerringa sa da hu blødde neseblod. Han vil stadig finne nytt noe å "ta" deg på.

• 2 uker senere...
Skrevet

HI her. Han har snakket med mannen som hadde nachspielet og som stod for denne spøken, og han sa selvsagt rett ut sannheten til mannen min. Vi har også snakket med ham i fellesskap ved at vi ringte ham opp sammen. Men det dukker opp hele tiden mistro til akkurat dette. Nå skal det sies at grunnen til at jeg dro på denne festen i utgangspunktet var at jeg hadde funnet ut at mannen min hadde gått bak ryggen min hele tiden mens vi var sammen i fem år ved å surfe sexdating, cam og chatte-sider. (Jeg har skrevet litt mer om dette i et annet innlegg her). Og da jeg fant ut det så fikk jeg det for meg at jeg bare måtte ut og trekke litt frisk luft på byen. Men det var jo flere vitner der som han har fått nummeret til, så alt er på det rene at jeg ikke har gjort noe galt. Det verste var at han klarte å ødelegge fødselsperioden til min datter. Han kom inn til meg etter at jeg hadde vært sammen med henne på fødestuen og sa at hun var altfor mørk i håret til å være datteren hans. Grunnen var at dette nachspielet var 10 måneder foran fødselen. På et rart vis tror han at jeg har hatt sex med en fremmed og født en datter som ikke er hans. Han kommer opp med det enda fordi hun har litt fall i håret. Han har selv fall i håret, men det syns ikke så godt fordi han er så kortklipt. Det er jo helt sykt. Jeg har foreslått farskapstest så han skal slutte med alt dette, men neida -DET vil han ikke.

• 5 måneder senere...
Skrevet

han virker sykelig. han har selv brutt tilliten din og mener han "kjenner lusa på gangen". det er ikke du som er problemet her, eller din troverdighet, det er hans personlighet. dere trenger virkelig hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...