Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 som har hjulpet meg veldig mye med pass av ungene når jeg er vært syk, eller når mannen har jobbet (jobber i utlandet) så han er mye vekke. Jeg vil gi henne en julegave som takk for at hun har stilt opp for meg hver gang jeg har hatt behov for det, eller hun har sett at jeg har trengt det. Kan noen hjelpe meg med noe fint og / eller spesielt ? Eneste jeg kommer på er spa, men føler det blir for lite :-/ vil gi noe mer På forhånd takk for svar.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Tenker du på spabehandling eller spaweekend? Pris ingen hindring, eller hva tenkte du? Heldige søster som har deg, og ikke minst du som har søstern )
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Pris ingen hindring Det må ikke være spa, kan gjerne være noe annet. Er veldig glad for all hjelpen hun har gitt meg...
Verbena Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Hva med noe dere kan gjøre sammen som søstre?! Spa Vinsmaking Kokekurs (på jobben til ei venninne av meg hadde de julebord med kokekurs. så de laget all maten de skulle spise selv. og det var en kjempe suksess) Bedre middag og konsert/teater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå