Gå til innhold

Javel jenter, littegrann hjelp! julegave til BF? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt enige med bf å gi julegave til hverandre, altså fra meg til han, ikke fra mini, men hva???

Tips mottas med stoor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kul t shirt? Eller noe tekniske duppedingser, alle menn liker tekniske saker visstnok:P Fjernstyrt lekebil, menn digger visst sånt hele livet :P

Skrevet

Innrammet bilde av barnet? Er jo du som fikser og betaler, barnet er bare fotomodell :-) Eller en film eller bok eller cd om han liker slikt. Menn kan visst aldri få nok av det heller :-S Evt et sett med deo mm. Kjedelige greier, men noe man bruker. Gavekort er også ok. Evt dataspill, playstationspill mm om man legger litt penger i det og det også står på ønskelista.

Skrevet

Takk til begge for tips ;)

herregud, trodde ikke jeg skulle ha det "problemet", men bf insisterte på å gi gaver :S hehe er jo koselig d da, men når man ikke er sammen så blir det så vanskelig å velge rette tingen.. Barnehage-bilde er på vei i posten, så den delen er dekka, så tenkte jeg noe som er litt mer retta mot han..*jeg som ellers er så flink å finne gaver * :D

duppedingser ja..va skal dem med alle de der?:P til mer ubrukelig, desto mer spennende? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...