Gå til innhold

Påmelding BIM-treff Bergen onsdag 13.januar kl. 19.30 på Nye Zupperia, Vaskerelven


vannmann_81

Anbefalte innlegg

Takk for koselig treff på Zupperia ved Permanenten i dag.

 

Det ble avtalt nytt treff i januar på Nye Zupperia som ligger i Vaskerelven, der undertøysbutikken Netty lå tidligere.

 

Jeg bestiller bord til ca 12 stk, så justerer vi heller når det nærmer seg dersom vi blir flere.

 

Gleder meg til å treffe dere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Har bestilt bord til 12 stk, 11 påmeldte til nå, regner med det er noen flere som henger seg på etterhvert. Mannen kunne også gjøre plass til flere rundt bordet, så bare kjekt om flere vil være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen!

Jeg er med på onsdag, sikkert litt sent ute som alltid... Gleder meg til å se dere igjen, og til å treffe nye fjes. Håper alle har hatt ei fin jul!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 17 påmeldte.

 

Bord er bestilt til 12, men det er alltid litt frafall, og de klarer uansett alltid å lage plass til noen ekstra.

 

Kjekt at vi blir så mange :)

 

Vi ses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok melde avbud i dag! :( Er ikke i form, og har fått beskjed om å ta det med ro pga flatet livmorhals, så tar ikke sjansen på noe før jeg har vert på kontroll i morgen...

 

Men men, må kose dere mye jenter! Få til et nytt treff før bebisene våre kommer, så blir jeg sikkert med neste gang! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg melder avbud i dag også, selv om ingen sikkert ser dette nå i og med at det bare er en time til vi skal treffes....

Er hjemme med sønnen vår og har bare hatt strømbrudd etter strømbrudd her nå i ettermiddag, så han er litt urolig. Mannen min er ikke hjemme fra jobb enda, og så tenkte jeg kanskje jeg skulle spare byen for bilturen inn i og med at jeg ikke vil rekke å ta bussen for å nå dere i tide. Og så slipper jeg å puste inn den forurensa lufta i byen, den er vel ikke bra for noen av oss akkurat nå...

Håper det blir satt opp et nytt treff ganske snart så vi kan bli enda litt bedre kjent før babyene kommer. Da blir treffene ofte mer hektiske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...