Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Trodde vi var ganske gjennomsnittlige med sex 2-3 ganger i uka jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Snakker ikke om de som er gravide eller har spedbarn hjemme..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 ja det er veldig sjokkerende assa.. føler meg ikke akkurat klar til knullings etter en lang og slitsom dag med mas på jobb og masete barn.. småbarnsforeldre har faktisk sex bare noen få ganger i måneden..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Enig med deg... Akkurat nå er jeg singel så har ingen å ha sex med. men.. om det er fremtiden som venter meg så tror jeg at jeg har det bedre sånn som ting er nå. Ville blitt sprø om jeg skulle hatt sex 1-2 ganger i mnd om jeg var i et forhold. Hadde en kjæreste før som ville ha sex 1-2 ganger i uken, mye av grunnen til at det ble slutt var pga det. Er ikke noe særlig å gå rundt å ha lyst på kjæresten sin når det ikke går begge veier.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 "småbarnsforeldre har faktisk bare sex noen ganger i måneden" sett fra en undersøkelse i foreldre og barn..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 til 23:20 er ikke alle småbarnsforeldre som har det sånn
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 I min verden har småbarnsforeldre sex 2-3 ganger i uka:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Synes et aktivt sexliv er med på å opprettholde forelskelsen jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 livsnødvendig for forelskelsen og forholdet mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Hvis sex holder forholdet sammen, så kommer forholdet til å gå til faen til slutt uansett. Om du ikke stoler nok på forholdet til at det kan gå ei stunduten å hyperventilere, da passer dere ikke sammen, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Kan godt gå uten sex en stund i forbindelse med graviditet, fødsel, sykdom osv, men hvorfor ikke opprettholde sexlivet når ting ligger til rette for det?! Selv om en jobber så har en da helger osv.. Tror nok det er størst fare for at forholdet går dukken hvis det er lite/ingen sex i forholdet uten noen spesiell grunn..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Heeeeelt enig. Vi har tre barn under skolealder, og har allikevel også sex 2-3 ganger per uke, trodde det var helt gjennomsnittlig.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Vi prioriterer et regelmessig sexliv foran hus i perfekt orden osv, osv, fordi det er viktig i vårt forhold.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Hvis du boir SJOKKA over slike trivielle ting, anbefaler jeg deg å se litt mer nyheter og lese mer aviser.. Kanskje ting blir satt litt mer i perspektiv da..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 I min verden er jeg intim så ofte jeg kan, med han jeg har valgt som kjæreste. Intimitet er det som skiller et kjæreste forhold fra et vennskapforhold. Klart vi klarer oss uten, når vi ikke kan pga f eks fødsel ,graviditet, men uten intimitet er vi bare venner. Det handler ikke om å stole på forholdet eller at sex holder oss sammen, det er en grunnregel i et forhold at man er intime og jeg mener det er viktig å opprettholde dette.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Kan kopiere litt av en artikkel jeg fant, fra et intervju med familieterapeuten Eva Henriette Mohn, synes hun sier mye fornuftig : - DE ALLER FLESTE PAR med samlivsproblemer sliter med at de har lite sex. Og mangel på lyst. Vil de satse på forholdet, må de begynne å ha sex. Selv om det er helt utenkelig. Selv om de ikke har lyst. De må skaffe seg erfaringer. Finne ut hva de liker. Da kommer lysten også, sier Eva Henriette Mohn. Hun driver Barn Voksen Senteret i Trondheim som tilbyr hjelp med samlivs- og familieproblemer, barns atferdsvansker, skolevansker og dysleksi.- Hvorfor er sex så viktig?- Hvis et par gjør alt annet sammen, bortsett fra å ha sex, da har de et vennskapsforhold. Ikke et parforhold. Seksualitet er like viktig som mat og drikke. Det hører til blant de basale tingene i livet. Seksualitet er alt som har med hudkontakt og nærhet å gjøre. Og det er essensielt for at et forhold skal fungere, sier hun.-
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 ja Hi nå MÅ du virkelig bli litt mere AKADEMISK=) haha
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Det var bare en overskrift jeg skrev i farten da, take it easy.. har vel ingenting med om jeg ser nyheter eller ei, hallo..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 glad for at familieterapauten var helt enig med meg(00:05):)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Bare noen som alltid skal være så smarte Hi, synes innlegget er mer enn godt nok og aktuellt jeg=)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #21 Skrevet 2. desember 2009 sex er limet i forholdet sies det og det tror jeg på... vi har sex 3 til 4 ganger hver uke,prioriterer å ha sex selv om vi av og til er litt slitne.men jo mer sex man har jo mer lyst får man.. tror at hvis det går en lang periode der det er lite sex så blir det ikke plutselig helt hot igjen selv om ting ligger mer til rette for å ha sex.. Vi har 3 små barn men ser ikke noe problem med å ha sex av den grunn
Ugl@ Skrevet 2. desember 2009 #22 Skrevet 2. desember 2009 Omtrent slik her også, i hvertfall nå som mannen er hjemme hver ettermiddag og ikke er borte. Var noe annet når han var mye borte selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #23 Skrevet 2. desember 2009 La meg si overrasket da..var det bedre?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #24 Skrevet 3. desember 2009 At sex er viktig for de fleste er jeg enig i, men det er ikke på linje med mat og drikke. Uten drikke dør du etter ca 3 døgn. Uten mat blir du utmattet og dør etter noen månder. Om du ikke har sex venner du deg til det og kan leve et helt godt liv på alle andre måter. Sex er mer som sjokolade. Det er godt og du blir avhengi, men etter en periode med abstinenser greier du deg int uten.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #25 Skrevet 3. desember 2009 Har barn på 4 år og 2 mnd. Vi har sex ca 5 ganger i uka. Det er snakk om å gidde. Så mange sier de ikke orker. La være å sett på den siste klesvasken el gulvvasken på kvelden og heller ha sex med mannen din. Hva har 15 min annenhver dag å si. Og jeg synes det er deilig å se mannen min bli tilfredstilt og glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå