skorpionfruen Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Var en impulshandling og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig. Vi har ikke hatt ferie i år pga baby og oppussing av hus, så nå unner vi oss 14 dager med barna i førjulsstria. Kommer hjem den 20 des så da er det bare å kose seg med jula
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Ble det bestemt nå sånn helt på sparket? Hvor gamle er det nå barna dine er? Så spennende å gjøre slik på sparket. Og hvor deilig høres det vel ikke ut med 14 dager i syden nå, med sol og varme og bare lange slappe dager!!! Hvor skal dere hen?
skorpionfruen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Hehe ja det ble litt sånn på sparket. Vi har gått å snakket om at vi skulle ha og burde ha siden vi ikke har hatt ferie. Så bestemte vi oss for at NÅ drar vi Skal avgårde med de to små som er 3 mnd og 5 år. Første gang så det skal bli spennende. Vi skal til Gran Canaria, barnevennlig hotell i Maspalomas. Gleder meg skikkelig. Ikke bare til sol og varme, men tid sammen med mannen som har jobbet som en gal i det siste.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Å det høres jo bare helt deilig ut!! Kos dere mass, og nyt tiden sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå