Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 ...? Skriver ønskeliste nå, og kommer ikke på noenting!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Diamantøredobber Smykker Kjøkkenmaskin Parfyme (Daisy av Marc Jacobs) Dvd-spiller Kamere Ullundertøy Sminke Fotpleie
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Sokker Bøker Snowboard Masse lys Sokker Fiskestang Nye sko Ellers så kjøper mange av oss gaver fra gaversomforandrerverden.no til hverandre, siden vi egentlig ikke trenger noe:) Men en geit og en sjokolade er fint:) Sjokolade kan man vel ikke bli lei av:) Er det ikke noe du samler på? Noe du vil ha men ikke har tatt deg råd til? Spa eller annen velvære?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Flott med masse forslag!! Trenger flere, so keep it coming;-) Saken er slik at vi giftet oss for 5 mnd siden, og jeg hadde fødselsdag for 4 mnd siden...det som vi samlet på er med andre ord etterhvert fullendt. I tillegg så har vi en utroolig "giverglad" familie både jeg og min mann. Luksusproblem, ja jeg vet!! Men som du sier, både geit og sjokolade er fint:-) Begge kommer på lista;-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Varmefjøl til å ha skoene på i gangen Deler til hardangerbestikket jeg samler på Kupevarmer En mann
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Speilrefleks-kamera Vanlig digitalt kamera Frisørtime ny sofa sengetøy pynteputer lys
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Duftlys tøfler handklær hudkrem bøker pysj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå