Gå til innhold

Hva tenker dere om uttalelsen til Per-Willy Amundsen da?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Jeg må si jeg må le litt av hele greien... For det første er det ganske uprofft å si noe sånt som han sa, og for det andre er jeg helt enig med Lysbakken i at dette er mulla-oppførsel.

Det får da være måte på hva staten og loven skal blande seg inn i. Hvem skal kontrollere dette, og hva skal eventuelt staffen være?

Og skal dette gjelde bare hijab/burka, eller skal det også gjelde f.eks kippa, sari og nonnedrakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel si at dette var en typisk Per-Willy Amundsen-uttalelse, og dermed ikke noe jeg tar særlig alvorlig. Han lirer jo av seg mye rart.

Merkelig å komme med et forbud for å gi frihet...?

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Ja, det blir litt bombing for peace det der... Men han er jo en liten luring, så...=P Religionsfrihet og frihet til å bestemme over eget liv er for meg ganske grunnleggende i demokratiet, og da blir det for dumt å skulle innføre forbud mot et klesplagg (!) for å skjerme de få som blir påtvunget dette. De kunne isteden brukt tiden på å skape et bedre støttenettverk for minoritetsgrupper som har problemer pga kulturforskjeller.

Skrevet

Det føyer seg vel fint inn i alle andre uttalelser fra den mannen! Det skumle er at jeg for 4år siden kunne plukke fra hverandre alle argumentene han hadde for alt som sto i partiprogrammet til FRP da. Og at en politikker på så høyt plan kan "demonteres" av en helt gjennomsnittlig 20åring sier vel egentlig det meste.

Om jeg skal være helt ærlig så synes jeg egentlig han er litt underholdende, men det er fordi at jeg vet at om man bare argumenterer mot han lenge nok så blir han sikkelig sur og usaklig. Fyren tåler nemlig ikke at man er uenig med han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...