Gå til innhold

kan dere alle svare på dette spm? pleease? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

bf sier han hadde kunne tenkt seg a vi ble sammen igjen. men han har ingen følelser for meg.

ikke for å si noe stygt om han, men han er ikke så flink til å sette ord på det han føler.

kan det være at han egentlig har følelser for meg?

men er usikker på hva han vil?

altså, kunne dere sagt at dere skulle likt å finne tilbake til noen som dere ikke hadde følelser for? eller måtte det ha vært følelser der for at dere skulle si noe sånt?

jeg spør fordi jeg hadde ikke klart å sagt til noen at jeg skulle likt å blitt sammen med de hvis jeg ikke hadde noen varme følelser der også..altså hva hadde vært vitsen da tenker jeg, så spør for å finne ut av om det er normalt å tenke sån som jeg gjør eller som han kansje gjør..

hvis noen skjønner hva jeg mener nå da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han om grunnen til han vil det om han ikke har følelser. Er det pga barnet, økonomi eller noe?

Skrevet

Har aldri hørt om noen som ønsker å bli sammen med noen de ikke har følelser for (med mindre man kan oppnå goder ved det)

Skrevet

det er pga barnet og at vi hadde det fint sammen.=)

hi

Skrevet

Kan hnde han vil det pga barnet ja.. Mang tenker at de vil være en familie, og at de trygge rammene rundt det å være en familie er bedre enn singellivet fordi de ikke har følelser for barnemoren..

Selv sa min mann da vi diskuterte faren min (som sier han skal skille seg fra kona når søstra mi er blitt voksen) at han sikkert også hadde gjort det, å holdt sammen for barnet vårt sin skyld, at barnet skal få ha en trygg familie versus to forskjellige hjem.

Skrevet

Svarer som skilsmissebarn i en alder av 18. Det er det værste jeg hører at folk holder sammen for barna sin skyld. Barna merker at kjærligheten er borte, tro meg barnet vil heller ha lykkelige foreldre på hver sin kant som kanskje kan finne kjærligheten og mindre penger, enn et foreldrepar med penger og ingen kjærlighet mellom hverandre.

Skrevet

ikke gjør det til en diskusjon ang penger da.... =)

bf ville aldri blitt sammen med meg kun pga barnet eller penger. kjenner han såpass godt at jeg vet a han ikke ville vært i et "kjærlighetsløst forhold".

men kan flere svare på spm mitt? trenger flere synspunkter jeg =)

hi

Skrevet

Menn er mer praktiske i hodet ja, og det er ikke umulig at han tenker at han kan gi barnet sitt (og deg) en stabil familiesituasjon, det er jo det man "bør" gjøre når man får barn.

Jeg kunne personlig aldri blitt i, eller gått inn i et kjærlighetsløst forhold, men det er ikke så uvanlig, så ikke se bort fra at det gjelder eksen din også...

Skrevet

Noen følelser må det vel være der siden han vil være sammen med deg siden dere hadde det fint i lag? Man ville vel ikke blitt sammen med noen man så på som en venn? Venner blir man jo raskt lei av. Kan det være at han ikke klarer å skjelne mellom forelskelse og kjærlighet? For de fleste forsvinner jo forelskelsen etter en stund, men erstattes nettopp av en kjærlighet som bygger på at man trives sammen og har det fint i lag.

Skrevet

takk, der tror jeg du klarte å sette ord på det jeg mener, men ikke klarte å sette ord på..hehe :) nettopp det med at han har følelser, men kansje ikke kjenner den nyforelskelsen liksom.

men noen som har tips til hvordan man kan vekke den nyforelskelsen til live igjen da? =)

hi

Skrevet

Ingen god ide å bli sammen bare pga barnet,

Skrevet

så du vurderer å bli sammen med en som ikke elsker deg for barnet/barna sin skyld og for at dere hadde det fint?

spør han hva han mener/føler.. er det kun pga praktiske ting, så ville iallefall jeg aldri blitt sammen med han igjen...

tenk når du finner "cant-breath-or-live-without-you-love" for å ta et sex og singelliv utrykk :P skal du da være stucked med en som "liker" deg...?

eller tenk når han finner det? skal du da ha gått glipp av din store kjærlighet (evt etter han hvis du anser han som din store kjærlighet nå)?

man forlater gjerne den man liker for den man elsker...

Skrevet

han elsker meg og jeg elsker han. vi er ment to be.

men det ble slutt pga store skjær i sjøen som ingen av oss kunne noe for.

og nå sliter han med de VARME følelsene, men han har følelser..

ingen av oss er villige til å være sammen bare pga barnet!!

var da alvor til prat det ble om dette med bare pga barne og penger da...var jo ikke det som var spm mitt akkurat....

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...