Gå til innhold

Lillenissen har begynt å slå......

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle lekene sine enten mot gulvet, bordet eller oss. Samtidig som han ler! :)

Når han sitter i tripp-trappen og venter på mat, så får han noen leker å holde på med. Da sitter han og veiver og slenger lekene i bordet! Eller slenger de på gulvet da... ;)

I dag lå han på pappas mage, fikk tak i snora på hettejakka og slo løs på pappa ;) Hehe, jeg måtte bare le. Virker som om han prøver å få lyd i alt mulig.

Håndtakene på drikkekoppen måtte jeg bare ta av, for koppen fløy veggimellom her.

Puppen har også fått gjennomgå ;)

Hehe, de er morsomme altså, når de finner ut av ting. 7 mnd og i full aktivitet hele tiden :)

Flere som holder på sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, yes - her får både beboere og møbelement gjennomgå flere ganger om dagen. Dæng, dæng, dæng dagen lang :oD Ved bordet skal ting gjerne kastes i gulvet også og jeg ser han kniper med øynene før han har sluppet siden han helt klart vet at det kommer til å bråke, hehe.

Skrevet

Min datter på 9 mnd har også holdt på sånn en stund. Bænger alt hun finner enten mot hverandre, mot gulvet, veggen, bordet osv, gjerne samtidig som hun hyyyyyyler av glede!

Det er nesten sånn at vi må stoppe henne av og til, for hvis hun fortsetter sånn ved matbordet, slår og slår i bordet med begge hender, og vi ler av henne, så tror hun jo at det er greit. Kan jo ikke lære henne å holde på sånn heller. Men som regel er det jo bare morsomt da!

Skrevet

Hehe, er jo morsomt da.

Begynte i går, og pappan fikk seg jo en trøkk i går ettermiddag da han kom hjem. Skjønte ingenting stakar ;)

Pappan var oppriktig bekymret og lurte på om det kom til å bli ADHD på gutten ;) Jeg lo og sa at dette er nok bare normalt :) Og det ser jeg jo at det er :)

Satte ned foten i dag, så drikkekoppen skal vi DRIKKE av, og IKKE slenge veggimellom. Får jo ikke i seg noe vann, skal jo bare slenge og slå med den ;)

Er latter/hyling her også når han holder på, så det er tydelig morsomt iallefall.

Utrolg hvor mye de må finne ut av på egenhånd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...