Gå til innhold

hvor har du bestilt julekort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sent ute som vanlig... noen som har tips til hvor man kan lage billige og fine julekort? skal sende MANGE, så synes egentlig at de til 8 kr stk er litt dyre. Går det an å komme under det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag de selv og print på fint papir:)

Skrevet

Jeg holder på å lage på fotoknudsen.no nå. 4,90 pr stk. Kjempefine. Har 3 bilder på ett kort. Problemet der for øyeblikket er at det går sykt tregt. Er stor pågang, står det. Grrr....

Skrevet

www.nfoto.no har jeg bestilt fra.

Skrevet

takk! hvis jeg skal lage selv må jeg vel ha et program, eller....? er litt grønn på sånt!! men hadde vært gøy!!

Skrevet

ja, jeg har bilder. hva tenkte du på?

Skrevet

Hvis du sender meg noen bilder på mail, kan jeg prøve å lage et kjapt utkast;)

Skrevet

gå inn på picnik.com der kan du lage julekort ved redigering av bilder:)

kan lage ganske fine kort der... og da kan du fremkalle de som vanlige bilder (1kr) ;)

Skrevet

tuller du? så snilt!! kjenner du meg, he he...?? jeg er ikke så fornøyd med bildene egentlig, så kunne tenkt meg å prøve å ta noen nye. men tusen takk altså!!

Skrevet

Nå var jeg skikkelig treg å svare, men nei jeg kjenner ikke deg, men alltid gøy å kunne hjelpe;-)

Men forslaget til hun under meg var jo genialt! (Men jeg kan gjerne prøve likevel altså;-))

Skrevet

Har bestilt her:http://www.fujidirekte.no/?gclid=CIGItf7nuJ4CFUQM3godHxr23g

Synes ikke prisene var avskrekkende!

Skrevet

bestilte på japanphoto, men de er vel snart en mnd siden 188 kr for 40 kort med konvelutter.. (hentet i butikken da)

bestiller alt derfra er kjempe fornøyd med de og prisene er overkommelige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...