Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg skal ha barnevakt på fredag til sønnen min på 15 mnd fra kl 18.00 til max 24.00. Det blir ca 6 timer. Barnevakten er 22 år og jobber til daglig i butikk. Hva er passende betaling? Hun bor rett i nærheten så det er ikke aktuelt med taxi hjem.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 300 kr. pluss mat og litt godis? Jeg syns sånt er veldig vanskelig selv, å man kan jo ikke dra ut ofte, for det blir så dyrt alt sammen =P
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 ja og litt mat og godis det tenkte jeg også, skrev det bare ikke ano over
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 HI: Takk for svar. Da vet jeg litt mer hva jeg går ut fra.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Var det noen sånt du tenkte ? Ikke så lett og det blir fort penger hvis man alltid er avhengig av bet.barnevakt når man skal ut på noe...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 HI: Det er første gang jeg har barnevakt der vi bor nå. Og jeg hadde ærlig talt ventet meg nærmere 1000 kroner siden det blir såpass sent... Derfor er jeg glad for svarene deres, - takk!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Kjenner dere henne privat? Om ikke syns jeg iallefall dere må ut med 600 kr (altså minst 100 kr per time)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 HI igjen. Hun er datter av en venn av samboer. Men ikke "venn" i den forstand. Så jeg vil betale ordentlig. Det er Oslo, og jeg tror jeg lander på 700 kroner pluss en pizza, brus og litt godsaker. Ser barnepasseren.no anbefaler en timepris på kr 110. Takk for svar alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå