Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 går det an?? hvis man har 5 mnd igjen av bindingstida, kan man kjøpe ny mobil og øke bindingstida tilsvarende? Prøver å finne svar på telenor sine sider, uten hell... Har sett DEN kule tlf;))))
It's all about me Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har iallfall gjort det tidligere.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 ok, så bra!! Skal finne ut av det i morra, men er jo interessant å høre om noen har vet.. Da blir det kanskje ny tlf på meg;))
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 så lenge du fortsatt betaler på den første telefonen så tror jeg det skal gå bra... men du kan risikere at du må betale for 2 telefoner...
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 hmmm...sier du det ja....Får bare ringe de å høre i morra.. Takk takk
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2009 ringte telenor, og de sa det ikke gikk!!! (((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå