Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei! Jeg har et dilemma.. jeg har tre bestevenninner, og jeg kan virkelig ikke plukke ut kun ei som skal være min forlover. Kan jeg ha tre? Vet det er teoretisk mulig, men vil det se veldig teit ut? Min kjære kommer nok også til å ville ha tre.
Pinnus Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns i grunnen det er drøyt å ha to da, så tre blir jo i alle fall mye. Er uansett bare en som får skrive på kontrakten, så et valg må du jo ta uansett? Da ville jeg spurt dem om å være brudepiker og brukt noen i familien som forlover....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg ville nok satt noen kriterier for å bestemme meg for én jeg da. f eks: hvem har du kjent lengst? Hvem har stilt opp mest de siste årene? Hvem har du mest kontakt med? Syns 3 blir altfor mye. Og hvis du absolutt ikke kan velge mellom de så kan du jo finne noen andre. Søsken hvis du har det.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes absolutt at du kan ha tre forlovere min samboer skal også ha tre forlovere,som deg så sier han at det er vanskelig og skulle velge kun 1 av dem.dagen er jo vår og viss vi velger å ha en eller 5 forlovere så det er våres valg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Vi har nettopp vært i ett bryllup hvor både brud og brudgom hadde tre forlovere. Ble ikke rart eller i overkant. Bare fint!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Takk for gode synspunkter! Jeg får sette meg ned og tenke gjennom dette ordentlig, tror jeg.. tihi Hilsen HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå