Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Mannen min mener vi har sex altfor sjelden. Vi har det ca 2 ganger i mnd... Vet det er relativt sjelden, men med to små, jobb og i det hele tatt er ikke min lyst så stor for tiden.. Jeg sier alltid "det er helt normalt og ha så sjelden sex når vi er i dennne tida i livet". Han "tror det er du som ikke har lyst på meg lenger.., jeg har lyst på deg hele tida jeg..." Så om dere ikke har sex mer enn 1 gang i året - si det til meg!!! Bare til å være anonym Mannen min håper selvsagt dere skriver hele tida Bare vær ærlige dere jenter!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Vi har som regel sex et par ganger i mnd vi også, og det er mer enn nok;)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Vi har sex 2-3 ganger i uka sånn ca, har 2 barn under 4 år.. minst 2 ganger.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke hatt sex på MANGE mnd.......... Men jeg kunne tenkt meg sex flere ganger i uken !!!!!!!!!!!! AHHH!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Har sex ca 10 ganger i året.. Gubben lever i beste velgående enda.. Dette er pga masse sykdom, flytting, bygging, små barn, jobb og andre sosiale forpliktelser.. Sånn er det bare en periode i livet.. Håper det blir bedre neste år da ting får roet seg og barna blir litt større ( minste er 2).
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 har en etttåring, jeg har jobb og sambo er student. har hatt sex to ganger det siste året
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 En gang i måneden - i en god måned! Vi har en liten på 7 måneder.. :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 vel,nå er jeg gravid så kanskje mitt innlegg ikke blir vel tatt imot av din mann..)vi har nå sex 1-2 ganger i mnd,men dette er jo selvsagt pga graviditeten. til "vanlig" så har vi sex alt fra to ganger i uka til et par ganger i mnd.om vi får tid til morgensex så er jeg med,men er da helt pumpa på kveldene! min kjære mann kan prøve å "jump me" rett etter at barnet har sovnet,for da har jeg fortsatt energi...kanskje din mann skal prøve det samme..? får mere lyst på sex om jeg blir tatt med storm!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Personlig synes jeg 2 ganger i mnd er lite, hadde 1 gang i uka da jeg var gravid og det var ikke ofte heller..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Vi er vel nede i en gang i mnd... Tar seg nok opp igjen
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Det varierer. I noen perioder hver dag, andre perioder en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Så sjelden folk har sex da...men hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Vi prøvde å bli gravide, da hadde vi sex hver dag. Så ble vi gravide og har hatt sex 3 ganger på 5 måneder;-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Sist gang var i oktober en gang... og det er normalen her...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke sex, for jeg er alene. Er vel et par år siden sist..... Går helt greit:) Mannen din får gjøre mer huslige sysler daglig, så kanskje du får mer lyst og overskudd;) Det var en som sa at det mest romatiske mannen gjorde for henne, var å bære ut søpla. Det er noe i det; lette hverdagsbyrden for sin partner, og en får en partner med litt mer overskudd:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Før vi ble foreldre hadde vi mye sex. Nå derimot blir det nok i snitt en gang i uka. Max. Orker ikke...vi er trette, vet vi må opp om natta for å roe minstemann for så å stå tidlig opp... Syns det er dumt, men samtidig så koser vi desto mer om kveldene. Bare ligge intill hverandre og prate. Får ikke tid til noen skikkelig kvalitetsprat når barna er, ergo bruker vi "potensiell sex- tid" til dette...og det er vel verdt det etter min mening. 2 ganger i måneden hadde vært i minste laget for vår del..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 hehe.. oktober er altså sexmåneden i ditt hus?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Her er det av og på. Rundt el har vi sex som kaniner hele uka.. hehe. Ellers er det ganske rolig. Kan gå en uke mellom.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 Mannen min blir litt furten nå... Flertallet heller mot min oppfatning.. Det er altså ikke bare meg som klarer å ha full tenning i tide og utide. Takk jenter!! (For svarene, ikke for at mange av dere har sjeldent sex:))
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Fnis, mente det ikke helt sånn, hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #21 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde vært lykkelig hadde jeg fått sex 2 ganger i mnd - for her er det mannen som ikke vil!!!! Tror han mangler testosteron, så jeg har faktisk forståelse for mannen din, ikke noe gøy med sexuell frustrasjon. Samtidig må begge ha lyst, så kanskje han må jobbe litt med sine ferdigheter som elsker. I tillegg vet jeg av andre at damene som er konstant slitne ikke orker sex heller, da kan det være lurt å trå til mer på hjemmebane og forsøke å avlaste mer. Har hun mer overskudd har hun mer lyst.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #22 Skrevet 2. desember 2009 Vi har sex ca. 2 ganger i uka, har 3 små (på under 5 år) og jobber begge. Enig med mannen din, 2 ganger i mnd. er alt for lite...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #23 Skrevet 2. desember 2009 vi har sex 3 til 4 ganger i uka og er begge kjempefornøyde med det.er det noe som er bra i forholdet så er det hvertfall sexen:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #24 Skrevet 2. desember 2009 Har det gått en uke(og det er ofte) så maser han fælt, hender jeg gir pliktsex da, og tenker alltid etterpå at "hvorfor gjør vi det ikke oftere"...hehe har 2 på 2 og 3 år, og to tenåringer. Vanskelig å komme igang, vanskelig å finne tid og jeg er mye sliten. Men har tenning på mannen min. Det skal sies at han er dårlig til å ta initiativ. Redd for å få nei sikkert....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #25 Skrevet 2. desember 2009 Vi har en treåring som fortsatt ikke sover hele natta, og jeg er snart høygravid med nummer to. Mannen jobber mye, og jeg studerer på høyt nivå. Nå er jeg midt i en hektisk eksamensperiode, men fortsatt har vi sex flere ganger i uka. Gjerne 15 ganger i mnd. Kanskje litt mindre. Så jeg støtter sånn sett din mann;) Men gjennomsnittet for småbarnsforeldre er faktisk to ganger i mnd, så dere har jo sånn egentlig "perfekt" med sex;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå