2barns mor Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Selv er jeg ferdig med å vaske rundt huset. Kjøpe julegaver - dvs. de fleste. Har ett par gavekort som jeg må vente til neste lønn med! Pakket inn de fleste gavene Begynt å skrive julekort
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har fremkalt bilder og kjøpt greier til å lage kort med, men bare laget halvparten foreløpig (burde gjort i kveld, kanskje? ...men utsetter det litt til, hehe). Tenkt på julegaver. Vet hva ungene skal få, svogers og svigermor skal få og hva mamma skal få. Gjenstår å pønske ut noe smart til nevøene våre...
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Har faktisk 61 gaver på lista i år. Stor slekt med mange søsken, tante- og onkelbarn, foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, fadderbarn, barn til venninner osv osv. Så tør ikke å regne på det. Men har vært heldig å funnet masse fint på salg. Det er jo salg nesten hele året nå!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Hmmm, det lurer jeg også på, så får skrive ned hva som er gjort, og hva som må gjøres... Så får jeg og en ide om hvor mye som er igjen;-P *Ferdig med alle gaver (sambo har meg igjen da...) *Pinnekjøtt er i hus *Mesteparten av snopet er i hus *Julepynten står i esker på kjøkkenet og venter på rett dato *julegardinene er på plass + adventstaker og stjernen *Bakingen er godt igang (kakemenn i morgen + pepperkakehus så ferdig) *Alt servise og glass til alle er på plass Det vi har igjen som MÅ gjøres: *sende inn bilder og lage julekort *vaske huset (nytter ikke gjøre det enda) *Kjøpe + pynte tre *kjøpe inn kålerabi og annet som må ventes med til vi nærmer oss Så HVA HAR JEG GLEMT DA? =S
Dailis Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Har handlet det meste av gavene, laget og sendt av gårde halvparten av julekortene og gavene som skal sendes. Bakt litt, men tarr ett par skikkelige bakedager og får det unna. Er vasking og pynting i hovedsak som gjenstår da Deilig det!
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 Oi... må si du er flink som kan ha snopet i huset uten at det blir spist opp! Det hadde aldri i verden gått her i huset. Mannen min er en mye større godtegris enn det jeg er, så her blir det nok handlet enten den 22. eller 23. tenker jeg. Men julematen har jeg så smått begynt å tenke på. Ribba er i fryseren.
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2009 Vaskingen er det første jeg gjør! Jeg har litt mani på det punktet der, så alt fra tak til gulv vaskes. Alt i skuffer og skap tas ut og ryddes, vaskes. Så for min del er det storarbeid som jeg må bare få gjort før jeg får noen slags form for julefølelse. Men når det er sagt: ingenting er som et nyvasket og rent hus! Baking har jeg også igjen, pleier også å ta ett par skippertak-dager, en dag alene og en dag med ungene. Da koser vi oss, setter på julemusikk og drikker kakao til pepperkakene og småkjeksen!
mastermind Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 fedig med baking av boller, loff, kringler og 8 kakesorter. ferdig med julegaver, nedvask, gardiner. har igjen en grundig helgevask og pyntinga. og innkjøp selvsagt, kan ikke akkurat handle pålegg og melk ennå....
Monajenten Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Begynt på julegavene, planlagt de fleste. Bestilt julekort. Tenkt på juletre:-P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Hehe, har en snopegris av dimensjoner her også, men det er jeg som har handlet inn, og dermed jeg som har pakket ut og gjemt vekk;-P
noLadyjustME Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Alt er ferdig - utenom å gi ut julekortene, kjøpe det som skal oppi julesokken til minien og litt småkake-baking bare kos
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Har hengt opp julestjerna og.... det var det... Godt det er 21 dager igjen til jul;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå