laven111 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 hei er det flere som har det som meg? jeg er i uke 35 og har hatt det en periode nå, hadde det under sist graviditet også. Aner ikke hva det kommer av, eller hvordan jeg skal få det bort.. er ganske plagsomt
spireliten Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har vært plaget med dette en god stund nå og er nå i uke 30. Det er en bankende og trykkende smerte. Når jeg ser med speil i undelivet så ser dette ut som åreknuter. Er veldig hoven og blodårene ser store ut. Smertene blir verre når jeg har stått og gått mye. Vet ikke om det er sånn du har det? Jordmor sa at det ikke er noe å gjøre noe med. Det vil forsvinne av seg selv etter fødsel. Hjelper å legge seg nedpå.
laven111 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 nei har ingen blodårer som jeg ser, men ser litt hoven ut, kan være vann i kroppen kanskje? jeg har vondt også når jeg ligger, og spesielt på siden. får vel bare leve med det
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 kanskje du begynner å få åpning? Ei jeg kjenner hadde smerter i underlivet, og da var det åpning..
tvillingen Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Kan være hodet som fester seg, men oppleves vel oftere som stikking... Kniver som borrer nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå