Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Er jo bare så jævla masse sure svar hele tiden uansett hva man skriver om dagen jo
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 er gravid,så tante rosa har jeg ikke sett på mange måneder...deilig!
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Har de ikke alltid det i en eller annen form?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 hehe, har alltid kalt den for tante rød jeg... men nei, ingen mens her i gården..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 "de" Månefuglen med twins? sådu er ikke en del av dibskravle du da eller? nå høres du veldig ut som om du setter deg selv over alle her inne...er du bedre enn alle "de" andre?
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Nei, men jeg er ikke så utrolig sur og vrang som mange her er. Prøver i alle fall hardt for å ikke være det. Syns på en måte det er litt rart å be folk søke hjelp fordi de blir sint en gang i blant:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Tja, enten har vi pms, mensen, er gravide, har en kjip mann/svigermor/venninne osv.. en plass må en jo få ut frustrasjonen!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 haha ja er jo en side for hormonelle kvinnfolk,enten vi er gravide eller har pms.lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå