Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Ark, jeg syns det er så vanskelig, for ingen er jo helt sånn som jeg (haha - ja JEG) ville hatt dem. Men altså - jeg er jo litt praktisk anlagt så det huset jeg har siklet mest på utgår pga for "finslig" og lett går i stykker, og jeg sitter da igjen med disse 3. Har du erfaring med noen av dem? Tenker kvalitet ifht muligens hardhendt lek, og størrelse sånn at det er lett å leke med det. Og har du ikke hus fra før - hvilket ville du hatt? Varierer jo litt i pris og innhold må jo også kjøpes, så sånn sett er kanskje huset fra bokklubben det rimeligste... Det fra riktige leker kan kanskje lettere gå i arv til lillebror og brukes som bondegård (så de brukte det som det i åpen barnehage her jeg bor, hehe) når hun evt går lei...? http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&snr=1&cid=61&pid=669&utsolgt=1 http://www.riktigeleker.no/default.asp?page=67&product=2016&p2016_v=1 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2789906
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Har ikke vært inne på linkene, men er det ikke Lundeby-husene som er i skuddet da? Er vel to forskjellige typer av de. 5 åringen min ønsker seg veldig et slikt hus, men vet av erfaring at hun ønsker seg det meste - å når hun får det - blir det lite brukt. Så det blir ikke hus her! Har et Barbieslott som hun hadde mast om i ett år, fikk det i bursdagsgave, men er det brukt?? Nope!
Tobias 25.01.07 Nr 2 16.04.09 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Ville valgt nr en jeg.. Har ingen erfaring, men det så jo veldig solid ut og rett og slett fordi jeg syns det var finest:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Hehe, jeg satser på at det faller i smak - hun har ørten figurer som godt kunne trenge et hjem for seg selv (og ikke bare i kurven sammen med alt det andre) ) Lundeby-husene er i skuddet, ja, men jeg er ikke så begeistret. Hadde Lundeby selv da jeg var yngre og likte det vel ikke da heller, hehe.
freebird Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har selv kjøpt et i serien til Riktige Leker, falt pladask for det! Det er solid og firmaet som lager dem har en miljøvennlig profil, sånt liker jeg. Gleder meg sååååå masse til å gi det til snuppa, he he!!
Kamomille Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Bortsett fra fargen, likte jeg Sprell sitt best, deretter Bokklubben sitt. Lundeby-husene er helt håplæse. Knotete og små, og ikke praktisk til lek. Tilbehøret er skjørt og blir lett ødelagt!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 likte best det siste, sann av rent utseende og at det kunne brukes som hylle også...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå