Gå til innhold

Hva synes du om navnet Erle..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint :)

Får meg til å tenke på småtroll i skogen.

Samme med Eira.

Skrevet

Kjempefint!

 

Vi hadde en finger på det ved første graviditet, men så ble det en gutt!

 

Denne gangen valgte vi Mathilde som jentenavn, men også nå blir det gutt;)

 

Liker det kjempegodt! Kjenner ingen som heter det, hørte det for første gang i Nissene på låven, ei jente der het Erle.

 

 

Skrevet

Helt nydelig, men siden storebror her heter Erlend, hadde det kanskje blitt litt dumt;)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint, vi har ei nabojente på 5 som heter det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...