Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes BMW og Mercedes. Nyrike folk....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Det kommer vel an på hvor gammel Harry er, om han har familie, hva jobber han med, om han har hund osv.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Nyrike folk kjører nok heller en ny audi enn en bmw.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes audi, mercedes, bmw og svære amerikanere er harry.... I tillegg blir jeg helt matt av byfolk som kjører rundt i svære, dyre 4hjulstrekkere, når de ikke har noen annen bruk for den typen bil, enn å vise frem pengene sine...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 synes at folk som kjører svære 4 hjulssrekkbiler i strobyer er svært Harrye,samme hvilket merke...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 4 hjulstrekk skulle det selvsagt være:)
prekæs Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Alt som gir inntrykk av å ha en bruker med dårlig utstyrt underliv. Hummer f.eks:S
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes at Volvo 240 er harry, og de fleste andre rånebiler.
digger Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Henger meg på den, Hummer er utrolig harry:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Biler som er senka med sota vinduer, wonderbam og breeede dekk.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Audi. I tillegg er Audi sjåfører er de verste i trafikke. Null hensyn til at det finnes andre menesker på vegene.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Må le av noen her. BMW, Mercedes og Audi harry bil? Må være ren misunnelse at dere ikke har råd, for disse er premiumbiler og det merkes både når man sitter i dem og når de kjøres. Jeg syns i hvert fall ikke at jeg kjører en harry bil, men en bil som er veldig behagelig, sikker og pen. Kjører BMW 320 stv, aldri vært så fornøyd før.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Mannen min ønsker seg Hummer fordi han har så liten tiss, sier han. Morsomt å høre på mannfolka som hører dette, de humrer og fniser som små jentunger. Hadde Granada, den mangla bare horelys og plysj for å være blodharry. Aldri vært så glad som den dagen hun ble solgt! (jepp, det var en PMS-fylt dame, den bilen der) Jeg synes det er vanskelig å kalle biler for harry. Bil + sjåfør derimot! Cab med solariumsskada glætt sjåfør = harry. Cab med glade venninner på tur = ikke så harry. Men det er meg.
Lilleleen Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Syntes det er harry med en gammel volvo 240,granada o.l med speilet fult av wonderbaum, og med en sjåfør som viser rompa når han bøyer seg. De har ofte capser med bilmerke logo på. Også at anlegget i bilen er dyrere enn selve bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå