Gå til innhold

Hva synes du er Harry bil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes BMW og Mercedes. Nyrike folk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvor gammel Harry er, om han har familie, hva jobber han med, om han har hund osv.

Skrevet

Nyrike folk kjører nok heller en ny audi enn en bmw.

 

Skrevet

Jeg synes audi, mercedes, bmw og svære amerikanere er harry.... I tillegg blir jeg helt matt av byfolk som kjører rundt i svære, dyre 4hjulstrekkere, når de ikke har noen annen bruk for den typen bil, enn å vise frem pengene sine...

Skrevet

synes at folk som kjører svære 4 hjulssrekkbiler i strobyer er svært Harrye,samme hvilket merke...

Skrevet

4 hjulstrekk skulle det selvsagt være:)

Skrevet

Alt som gir inntrykk av å ha en bruker med dårlig utstyrt underliv. Hummer f.eks:S

Skrevet

Jeg synes at Volvo 240 er harry, og de fleste andre rånebiler.

Skrevet

Henger meg på den, Hummer er utrolig harry:)

Skrevet

Biler som er senka med sota vinduer, wonderbam og breeede dekk.

Skrevet

Audi.

I tillegg er Audi sjåfører er de verste i trafikke. Null hensyn til at det finnes andre menesker på vegene.

Skrevet

Må le av noen her. BMW, Mercedes og Audi harry bil? Må være ren misunnelse at dere ikke har råd, for disse er premiumbiler og det merkes både når man sitter i dem og når de kjøres. Jeg syns i hvert fall ikke at jeg kjører en harry bil, men en bil som er veldig behagelig, sikker og pen. Kjører BMW 320 stv, aldri vært så fornøyd før.

Skrevet

Mannen min ønsker seg Hummer fordi han har så liten tiss, sier han.

Morsomt å høre på mannfolka som hører dette, de humrer og fniser som små jentunger.

 

Hadde Granada, den mangla bare horelys og plysj for å være blodharry. Aldri vært så glad som den dagen hun ble solgt! (jepp, det var en PMS-fylt dame, den bilen der)

 

Jeg synes det er vanskelig å kalle biler for harry. Bil + sjåfør derimot!

Cab med solariumsskada glætt sjåfør = harry.

Cab med glade venninner på tur = ikke så harry.

Men det er meg.

Skrevet

Syntes det er harry med en gammel volvo 240,granada o.l med speilet fult av wonderbaum, og med en sjåfør som viser rompa når han bøyer seg. De har ofte capser med bilmerke logo på. Også at anlegget i bilen er dyrere enn selve bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...