Pixie Power Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Gjorde det ikke med nr 1, men mannen har veldig lyst denne gangen. Og jeg er på gli... Når gjorde dere det?
rachelmor Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 ja det er noe som abselutt er å anbefale eg var 30+1 når eg var på 3d, var utrolig spennende, en flott opplevelse:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg skal imorgen... og er 26+4 uke idag :-)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg tok på mandag 28+5 Ble kjempe flotte bilder/film!
rødt&blått Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg tok sist sv.skap, men bruker ikke penger på det igjen! Bortkastet for vår del siden snuppa lå med hodet inntil livmoren slik at det ikke gikk å få et skikkelig profilbilde...Han sa at det sjelden blir spes. gode bilder av 3D, de beste er jo de som det reklameres med! Vi fikk sett svært lite i det hele tatt, men det ble i det minste helt klart at det var ei jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå