Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hva syns dere om at mannen vil dra bort å drikke cognac lamme kompisene på kvelden på julaften? Det er hans første jul sammen med datteren vår... Er det bare meg som blir skuffet over slike ting eller? Han sier det er lang tradisjon. De gjorde det ikke i fjor da, da var vi sammen på julaften og jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Tradisjon eller ikke, hadde sagt blankt nei.. Får mann familie er det nye tradisjoner MED familien mann kan gjøre, ikke uten dem.. hadde ikke likt og sitte alene vær julekveld får mannen skal med kompiser, hadde aldri gått med på det..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 julaften er en familiekveld, så det hadde jeg ikke sagt ja til heller. Tradisjoner får han lage nye av da, det er andeledes når man får barn det må man bare godta. Hadde godtatt det lillejulaften hvis jeg visste at det ikke ble sent og han ikke ble full. (slik at det på ingn måte ødela julaften.) Eventuelt godtatt det i romjula men absolutt ikke julaften. Jeg regner med at disse andre kompisene ikke har familie ennå siden de skal gjøre dette, ellers er det nok mange som det blir krangling for ja.
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 sikkert en hyggelig tradisjon, men på julaften?? nei. be ham finne en annen dag!! i romjua eller noe, eller bittelille julaften..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Hva da, "sagt nei"? Du kan mislike det, du kan bli sur, du kan gå fra han, men du kan ikke nekte han noe som helst. Du er ikke i en posisjon til å gjøre det. Du bestemmer ikke over han, han er et selvstendig menneske og kan ta sine egne valt. Når det er sagt, høres det ut som han tar et veldig teit valg. Jeg forstår ikke det valget.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Sånne menn er umodne, og de bør irettesettes. Er man i en familie så er man i en familie. Da burde det være slutt på å dra ut på julaften og feste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå