Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Syns det er merkelig jeg at ikke beteforeldre og svigerforeldre får lov til og ha barnebarna sine på overnatting.... tenk når dere selv blir besteforelde! dere må jo bare være evig glad får at de i det heletatt har lyst til og passe de.. om ikke får at dere skal få fri så får dems del. er ikke det samme og ha de alene, som når mor eller far er der. Føler mange "skryter" at ungen ikke har sove borte på 2 år og slikt, at de er får små... får no tull, det må jo rett og slett være fordi mor eller far ikke klarer og gi slipp på ungen sin, stakars små. Nå mener jeg ikke til dere som ikke har, selv har jeg ingen avlastning og får utrolig vondt i hjerte mitt at ikke mine barn skal oppleve betemor slik jeg gjorde,, jeg elsket henne og hun ringte stadig vekk og maste om og få ha oss og vi elsket det. min kjære bestemor døde tilome på bursdagen min og det tror jeg på en måte var "meninga" jeg komme alldri alldri til og glemme ho... og alle besteforeldrene til mine barn lever, men ingen er inntrisert i og ha de alene, ikke så mye som en time engang... så vær glad dere har de, om ikke får deres del, men tenk får en glede får barnas dere og få være med de og tilome få overnatte der, tenk og gøy de har det, både store og små!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå