Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Heter du Lillian på ordentlig? Det er så fint, og jeg har aldri møtt noen andre enn min oldemor som het det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Lillian er da et veldig vanlig navn. Hvor bor du Hi. Her jeg bor er det en drøss med Lillian.
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Østlandet. Men ikke truffet noen under åtti som het Lillian.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Er mange som heter lillian her jeg bor. Mi mor heter det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå