Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Var hos Kvinnedoktor på Nøtterøy sist og var kjempefornøyd, men har ikke bil denne gangen. Noen tips?
Nummer tre <3 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg var på ultralydklinikken i Sandvika http://www.ultralydklinikken.no/ Var utrolig fornøyd. Han er kjempehyggelig, ikke så dyr og man får mange bilder. Tok seg god tid og var fine lokaler.
Anne:-D Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Famileklinikken på Majorstua (ikke det samme som Majorstuaklinikken). Jordmor Mille er flink og hyggelig.
Style_hunter Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Majorstuaklinikken definitivt! Veldig grundige og flinke.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Majorstuaklinikken kan jeg ALDRI anbefale hvis de ikke har byttet ut den TRAGISKE legen jeg var hos.
♥ anonym♥ Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 anbefaler IKKE oslo city legesenter. brukte omtrent 5 min på meg og rengnet ut termin dato over 1,5 mnd feil.... var der tidlig og i følge legen er det lett å se hvor gammelt forsteret er da. ... var veldig skuffet. ikke forklarte hun noenting heller..
Gulosten™ Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Ultralydklinikken i Sandvika (som ligger på Lysaker). Bra pris, veldig god service, får med DVD og noen fysiske bilder hjem. Oslo City er dyrere, 1200 kr, Ultralydklinikken kosta 900.
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Blir nok Ultralydklinikken, ja. Var inne på siden deres, og det så veldig bra ut. Tror venninnen min også har vært der, og anbefalte dem. Spennende. Er bare en måned til de anbefaler å gå, tiden har gått så fort denne gangen!
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Blir nok Ultralydklinikken, ja. Var inne på siden deres, og det så veldig bra ut. Tror venninnen min også har vært der, og anbefalte dem. Spennende. Er bare en måned til de anbefaler å gå, tiden har gått så fort denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå