Zitro Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Fra gammelt av har jeg et Ulvang sett som er veldig tykt, og var engang veldig fint, men nå er det så tynnslitt at ikke nål og tråd kan redde det lenger... Men ser på G-sport og XXL at nå selges det jo bare sånn tynt ullundertøy. Det kan da umulig være like varmt som det tykke jeg har? Slik som dette finner jeg bare nå... http://www.xxl.no/ProductSearchPage.aspx/?q=Ulvang Hvor kan jeg finne tyke og gode ullklær igjen?
erteposen + 4 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor vil du hat det så tykt? Norheim har et som er litt tykkere, eller så er jo flere tynne lag helt supert. Jeg har brukt Kari traa sitt innerst med devold utenpå om vinteren. Med en anorakk over holder det supert når en går på ski.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes Devold sitt er flott:-) Er vel ikke så in med tykt ulltøy lenger. Nå skal det være lag på lag:-) Ullfrote er vel det som er nærmest da:-)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Ullmax har fantastsik gode ullklær til bra priser. Kommer både i tynn og frotte kvalitet. Sjekk www.ullmax.no
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Her i huset går det i Devold både til store og små
Zitro Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2009 Innbiller meg at et tykt lag må gi bedre bevelgesesfrihet enn mange tynne lag... mulig jeg tar feil...
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker Kari Traa sitt, utrolig mykt og godt. Går mye tur i skogen og det er definitivt det varmeste og beste jeg har prøvd:) bare litt stiv pris, noe å ønske seg til jul:)
Kamomille Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Ullvang sitt tykke sett selges fremdeles det:) Heter Ullvang Granitt tror jeg! De selges iallefall på G-sport oggSportshuset.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har flyttet inn i mitt ulltøy fra Brynje. Ingen over og ingen ved siden!! Å jeg har bodd på kalde plasser altså...
signe maten Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Det var en test i hjemmet eller norsk ukeblad denne eller forrige uke - men jeg husker ikke hvem som kom best ut - hadde aldri hørt om merket. Men det går sikkert an å finne testen på nett
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Anbefaler ullfrottè på det varmeste! Ullmax er veldig bra. De selges på G-sport.
mamarama og lille banan Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Devold og Kari Traa er best
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Devold eller janus, gode tykke ullklær må du nok strikke selv:-))
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er også veldig fornøyd med Devold. Det er varmt. Og Janus sitt lilla stripete. Det er så deilig. Ellers så har jeg noe tykt fra Janus. Sånn "gammeldags" naturhvitt. Men det synes jeg nesten blir for varmt om det ikke er veldig kaldt.
Raych Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 Jeg sverger til Devold sitt ullundertøy. De har ulike tykkelser på klærne, så kanskje du finner noe som er tykt nok der?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Hvor kjøper man Devold? Sportsbutikk? Kjøpte Bavac i går, men den skal jeg bytte igjen. Ikke sånn varm varm, og stram og blæ. Hvorfor må de være så stramme på livet...?? Åh.. Har Janus overdel, tror jeg må kjøpe en lik i underdel.
h2lita Skrevet 3. desember 2009 #20 Skrevet 3. desember 2009 Devold active! Helt klart! Har det iallefall på G-sport
lille sprelle Skrevet 3. desember 2009 #21 Skrevet 3. desember 2009 bedre med to tynne lag. Kjøper ulltøy i barnestørrelse (de går til 170) på bogerud og så bruker jeg en gammal tynn ullgenser utenpå det. Er det veldig kaldt bruker jeg to tynne stillongser oppå hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå